“Top ontbijt”

Keukens: Europees, Hongaars
Dineropties: Na sluitingstijd
Dineropties: Na sluitingstijd
15 maart 2020 beoordeeld

Met een groep van 12 vrienden wezen ontbijten, super goedkoop en heel erg lekker echt een toppertje.

Datum van bezoek: juli 2019

19 maart 2018 beoordeeld

Wij zijn hier toevallig terechtgekomen en is super meegevallen. Lekker no nonsense food, lekker bier en echt wel goedkoop ( 14€ voor 2 personen! )
Kies de traditionele Hongaarse specialiteiten en je hebt zeer lekker gegeten.
Het restaurant ligt in de kelder en is simpel maar gezellig ingericht.

Datum van bezoek: maart 2018
16 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijne plek om te zitten en relaxen. Vanuit de markthallen terecht gekomen. Heerlijke soepen en de quesadilla pulled pork krijgt een 10! Met 2-en heerlijk gegeten en gedronken voor €15,-

Datum van bezoek: september 2017
2 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Smerigste ribkes ooit gegeten, vol met vet. Goeie goulash soep. Irritante swerver over het terras continu. Maar er is bier! Het eten van de tafel naast ons zag er heerlijk uit.

Datum van bezoek: juli 2017
20 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij toeval bij deze pub/restaurant terecht gekomen. Prima sfeer, erg vriendelijk personeel, heerlijk eten, 'good vibes' en ook nog voor weinig geld.
Het terras zat helemaal vol en de sfeer was perfect. Als we langer in Boedapest waren gebleven, waren we zéker terug gegaan.
Zeker naar toe gaan!!!!!

Datum van bezoek: juli 2016

Reizigers die Fecske Presszo bekeken, bekeken ook

Boedapest, Centraal-Hongarije

In Fecske Presszo geweest? Deel je ervaringen!