“Voor de goulash en langosh”

Drum Cafe Langosh & Gulash Bar
Geclassificeerd als nr. 640 van 3.662 Restaurants in Boedapest
Keukens: Hongaars
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Wijk: Erzsébetváros
14 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede stevige goulash met rijst en langosh gegeten. Een prima tent om de Hongaarse keuken te proeven. Bediening is vriendelijk en het eten staat snel op tafel, precies wat je nodig hebt voor een snelle lunch!

Datum van bezoek: maart 2020
DrumCafeStaff, Ügynökség/Tanácsadó van Drum Cafe Langosh & Gulash Bar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 maart 2020

Tisztelt Vendégünk! Köszönjük, hogy ellátogattak hozzánk, várjuk máskor is szeretettel

1 februari 2020 beoordeeld

Heerlijke Hongaarse Langosh gegeten en eveneens een heerlijk dessert na. Veel keuze op de menukaart voor een goede prijs en zelfs voor een van ons met een beperking voor lactose. Ook een glaasje wijn is er niet duur. Het was er stampvol maar toch hadden we plek voor 2 maar jammer genoeg vlak naast de ingang van de eetgelegenheid wat soms een beetje fris was gezien de tijd van het jaar (eind januari). Ze hadden er dunnen dekentjes liggen die je eventueel om kon slaan indien je het toch te fris vond. Een gezellige inrichting met gezellige muziek en vriendelijk personeel. Prima prijs/kwaliteit verhouding en zeker voor midden in de stad. Kortom een plek om naar terug te gaan.

Datum van bezoek: januari 2020
DrumCafeStaff, Vezető van Drum Cafe Langosh & Gulash Bar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 februari 2020

Tisztelt Vendégünk! Köszönjük értékelését, reméljük máskor is ellátogatnak hozzánk.

31 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke baas. Werknemers snappen niet wat wheatallergic is maar als je naar de baas loopt komt het goed. Verder erg snel geholpen en een fijne sfeer.

Datum van bezoek: december 2019
DrumCafeStaff, Vezető van Drum Cafe Langosh & Gulash Bar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 januari 2020

Köszöbjük értékelését, várjuk máskor is szeretettel

15 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten, goede prijzen en goed en snel bediend, hing een gezellige sfeer. Personeel kon vriendelijker en het duurde ontzettend lang tot we de rekening kregen toen we daarom vroegen.

Datum van bezoek: december 2019
ZsoltB417, Vezető van Drum Cafe Langosh & Gulash Bar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 december 2019

Köszönjük a véleményét, reméljük legközelebb is ellátogatnak hozzánk :)

14 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk restaurant, maar je hebt je voorgerecht nog niet op en je hoofdgerecht komt al, dessert stond er ook al toen we de laatste hap van het hoofdgerecht nog niet op hadden. Wel erg lekker! We moesten zelfs wachten voordat we naar binnen konden vanwege full-house.

Datum van bezoek: december 2019

Köszönjük a véleményét és sajnáljuk a. kellemetlenségeiket, reméljük legközelebb is ellátogatnak hozzánk

Reizigers die Drum Cafe Langosh & Gulash Bar bekeken, bekeken ook

Boedapest, Centraal-Hongarije

In Drum Cafe Langosh & Gulash Bar geweest? Deel je ervaringen!