“Aanrader”

Geclassificeerd als nr. 318 van 3.673 Restaurants in Boedapest
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Wijk: District V / Binnenstad
15 maart 2020 beoordeeld

Fijn restaurant, proper, vriendelijk personeel, kwaliteitsvol eten. Pasta arrabiata, lasagna en risotto zeker aan te raden. Alles huisgemaakt!

14 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellige sfeer, vriendelijke bediening en lekkere pizza ! Ook de wijn was super en zo. !!! Wij zouden zeker terugkomen

14 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijk personeel en lekkere pizza. Het is wel een beetje moeilijk om aan 100 tekens te geraken.

2 september 2019 beoordeeld

Het eten was vet en het vlees lag bovenop de van vet druipende aardappelen. De bediening stond rond onze tafel heftig te debatteren over voetbal. Het was niet duur maar het was ook niks.

Datum van bezoek: augustus 2019
Restaurant_CMO, Közönségkapcsolati vezető van La Porta Di Taormina, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 september 2019

Dear Marcel P,

Thank you for taking the time to write a review on TripAdvisor, I am sorry to hear that you did not receive the service which is normally provided to all guests.
Hope we will have the chance to welcome you again.

Kind regards,

9 juli 2019 beoordeeld

Nadat we hier langskwamen en spontaan gingen eten echt blij verrast. Was super lekker. We hadden varkenshaas gevuld met mozzarella en omwikkeld met ham en kip paprika. Goed en enthousiast personeel! Echte aanrader.

Datum van bezoek: juli 2019
Restaurant_CMO, Közönségkapcsolati vezető van La Porta Di Taormina, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 juli 2019

Dear Anouk666,

Thank you for your feedback. Always good to read reviews like yours. We are happy to hear that you had a great time with us. Looking forward welcome you again at La Porta Di Taormina.

Kind regards,

Reizigers die La Porta Di Taormina bekeken, bekeken ook

Boedapest, Centraal-Hongarije

In La Porta Di Taormina geweest? Deel je ervaringen!