Opslaan

vanaf 60,98 US$
vanaf 10,15 US$
vanaf 33,15 US$
Beoordeeld op 31 oktober 2019 via mobiele applicatie

Leuk om even een foto te maken, verder geen hele bijzondere brug. Op iedere hoek van de brug staat een beeld van een draak.
Niet te missen als je door het centrum wandelt.

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 6 september 2019

Vraag een gids naar de onzin die over deze brug wordt verteld. War doen de draken als er een maagd over de brug wandelt.

Datum van activiteit: juni 2019
Beoordeeld op 25 augustus 2019

Met onze kids van 5 en 11 in Ljubljana geweest en de drakenbrug vonden ze erg leuk. De draken zie je overal in Ljubljana terug.

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 23 augustus 2019

Leuk maar niet bijzonder, maar ja omdat de draken bij deze plek horen en dit dus de kenmerkende brug voor Ljubliana is, moet je die gezien hebben. Dat hebben we dan ok gedaan.

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 31 juli 2019 via mobiele applicatie

Een redelijk eenvoudige brug, gemarkeerd met op iedere hoek een prachtige draak! Toegang tot de oude stad en daardoor een markeringspunt.

Datum van activiteit: juli 2019