pattyH16
Zuienkerke, België

Goed hotel, eten minder

Beoordeling van Hotel Mangart
4,0 van 5 bollen19 dec 2021 beoordeeld
Een goed hotel , kamer met balkon
Alles voorzien en extraatjes
Mooi uitzicht
Parkeren kan dichtbij
Gegeten in hotel restaurant
Wegens covid was het een buffet(?)
Wat boerenkost zoals wij het hier noemen
Wel goedkoop en genoeg
Ook het ontbijtbuffet zo
Datum van verblijf: oktober 2021
5,0 van 5 bollenHygiëne
4,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
0.3 km van Hotel Mangart
    Apartments Kaninska Vas
    0.9 km van Hotel Mangart
    0.5 km van Hotel Mangart
    Facade/entrance
    Meerdere manieren om te betalen
    10.0 km van Hotel Mangart
    • Vio.com
    0.0 km van Hotel Mangart
    Meer hotels in Bovec bekijken
    Beoordeeld op 2 augustus 2021 via mobiele applicatie

Wat een heerlijk hotel. Rustig, geluidsarm (geen last van mede hotelgasten), zeer vriendelijke en goed Engels sprekend personeel, heerlijk eten en een fijne uitvalsbasis (6 min vanaf het centrum).

Hier hebben wij 5 nachten doorgebracht, heerlijk om te verblijven!!

Kamertip: Wij hebben onze activiteiten (canyoning en paragliden) bij canyoning-slovenia.com geboekt. Ook de wandeling naar Sunikov Vodni Gaj is een aanrader!!!
    Datum van verblijf: augustus 2021
    Beoordeeld op 30 juli 2019 via mobiele applicatie

Twee nachten verbleven in een familiekamer. Ontvangst was uiterst vriendelijk en de kamers zijn netjes, maar niet overdadig. Badkamer is schoon. Hotel ligt net buiten Bovec, maar het centrum is een paar minuten lopen. Parkeren is lastig in het centrum. Het ontbijt kan wat luxer. Het meeste is er wel, maar het is het toch niet helemaal. Je bent er snel klaar.

Datum van verblijf: juli 2019
    Beoordeeld op 19 augustus 2018 via mobiele applicatie

Kamer is wat gedateerd maar wel erg proper en voldoende ruim. Airco koelde niet voldoende. Wel mooi zicht. Bediening vriendelijk. Ook het eten in het restaurant en de bediening waren goed in orde. Parking is ok en zwemvijver mooi

Datum van verblijf: augustus 2018
    Beoordeeld op 29 juli 2017 via mobiele applicatie

Nette en vrij ruime kamer en badkamer. Het personeel is er zeer vriendelijk en gastvrij! Tijdens het verblijf hebben we het ontbijt als goed ervaren met verse broodjes en fruit. Het avond eten was in buffet vorm met beperkte mogelijkheden. Wanneer je er geen hoge eisen aan steld is het prima maar geen hoogstaand niveau.

Datum van verblijf: juli 2017
    Beoordeeld op 19 augustus 2016 via mobiele applicatie

Zeer goed hostel. We verbleven hier met 2 stelletjes in een kamer. Heel schoon en luxe. Badkamer top, mooi uitzicht, vriendelijk personeel. Kortom zeker waard voor je geld en lekker rustig gelegen, maar toch vlakbij centrum (5min lopen).

Datum van verblijf: augustus 2016