“Heerlijk pools diner in warschau”
Beoordeling van Grand Kredens, Restauracja

Grand Kredens, Restauracja
Geclassificeerd als nr. 101 van 3.207 Restaurants in Warschau
Keukens: Pools, Internationaal
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Lokale keuken, Grote groepen, Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
17 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

In de buurt van ons hotel hier een diner gebruikt. Uitgebreide kaart en een mooie zaak met airco. Leuke inrichting. Heerlijke gerechten en redelijke prijzen. Porties fors, goed om rekening mee te houden. Nagerecht was teveel van het goede bij ons.

11 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super gezellig restaurant!! Vlotte en vriendelijke bediening, lekker eten! Zeler de dumplings proberen, ze maken een mix als je er achter vraagt. Een echte aanrader!

30 mei 2017 beoordeeld

Eten in een hele originele aankleding en atmosfeer met echte Poolse gerechten is een feestje! vlakbij het Radisson Blu Sobieski Hotel

17 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond heerlijk gegeten bij restaurant Grand Kredens. Goede verhouding prijs kwaliteit.
Verlichting mag iets gedimd worden, hierdoor wordt de ambiance iets gezelliger.
Op de rekening wordt al 10% service bijgeschreven.

27 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Beide waren we erg te spreken over de pasta met garnalen en zalm. Oftewel heerlijk gegeten. De bediening was snel en het restaurant was stijlvol ingericht. Ook de prijs was goed te doen. Nog geen 10 euro voor een pasta.

Reizigers die Grand Kredens, Restauracja bekeken, bekeken ook

Warschau, Mazovia Province

In Grand Kredens, Restauracja geweest? Deel je ervaringen!