“Super lekker gegeten”

N31restaurant&bar by Robert Sowa
Geclassificeerd als nr. 2 van 3.060 Restaurants in Warschau
10 augustus 2017 beoordeeld

Het eten is hier echt top. Het is niet alleen heel lekker maar ook heel verfijnd gepresenteerd. We kregen tussen ons voorgerecht en hoofdgerecht zo maar een verfrissende sorbet aangeboden. Het personeel is heel professioneel en vriendelijk. Ik zou echt iedereen aanraden er eens te gaan eten.

1 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een kleine kaart (zie foto) maar wat een geweldige gerechten ondervonden we.
Mijn vriendin nam de kabeljauw en ik het langzaam gegaarde kalfsvlees.
De structuur van draadjesvlees maar dan zo intens lekker mals en niet droog en heerlijk subtiel tijmsausje en het perfect gekookte aardappeltje allemaal om je vingers bij op te eten....de asperges heb ik geproefd, maar helaas is het zelfs deze kok is het niet gelukt om me hier enthousiast voor te maken.(Ik lust ze gewoon echt niet). Mijn vriendin was er erg blij mee.
Hoe ga je de deze smaak sensaties omschrijven....dat kan haast niet.
Ook het dessert was om je vingers en bord bij af te likken. En zelfs mijn vriendin die geen dessert had besteld (vol) kreeg een bordje met mini hoeveelheden om te proeven. Ongekende service en ongekend lekker eten.
Hier moet u naar toe als u in Warschau bent.
Hier zou van mij een Michelinster naar toe mogen!

16 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Meteen als men het restaurant binnenkomt wordt men verwelkomt door het prachtige interieur die N31 heeft. Het personeel is zeer vriendelijk. Dieetwensen zoals glutenvrij en eivrij zijn geen enkel probleem, gerechten worden zoveel mogelijk aangepast. De gerechten hebben zeer verfijnde smaken, zijn "smaakexplosies" in positieve zin. Chefkok Sowa "goochelt" met smaken en het lukt hem telkens weer om iets heerlijks uit zijn keuken te toveren. Aanrader!

31 oktober 2016 beoordeeld

Dit restaurant heeft een mooi interieur die zeer goed onderhouden is. Het personeel is zeer vriendelijk en gedienstig, de menukaart is meer dan voldoende. Hier kennen ze wel degelijk een aperitief met een bescheiden wachtbordje, tussen het voorgerecht en de hoofdschotel brengt de ober een schotje lokale vodka een aangenaam intermezzo. We vraagden de rekening (465 zloty ) en betaalde cash 480 Zloty tot onze verbazing kregen we geen wisselgeld terug zo'n 15 zloty of 3,5 euro, ze gingen er automatisch van uit dat we dit als tip zouden geven. Welnu vind ik dat de klant nog steeds zelf beslist over het al dan niet geven van een tip, Het is een jammer voorval voor een restaurant die anders meer dan voortreffelijk is. ( uiteindelijk was onze tip 20 zloty... )

1 week geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Reizigers die N31restaurant&bar by Robert Sowa bekeken, bekeken ook

Warschau, Mazovia Province

In N31restaurant&bar by Robert Sowa geweest? Deel je ervaringen!