“Royaal belegde vegan burgers . Ruime keuze.”
Beoordeling van Krowarzywa Vegan Burger

Krowarzywa Vegan Burger
Geclassificeerd als nr. 53 van 3.060 Restaurants in Warschau
Keukens: Fastfood
Dineropties: Lunch, Ontbijt, Na sluitingstijd
Dineropties: Lunch, Ontbijt, Na sluitingstijd
1 augustus 2017 beoordeeld

Zeer populaire plek door de keuze aan broodjes, burgers, groenten, sausjes. Alles vegan en zeer verzorgd. Fast food door de snelle bediening maar in een zeer hedendaagse en verantwoorde vorm van het begrip.

25 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Na onze stevige wandeling door het Lazienki Park wilden we wat eten in de buurt en via internet kwamen we dit restaurantje tegen. Een schot in de roos: het is er superhip, alle producten worden vers voor je neus bereid en smaken heerlijk. Alles vegetarisch, er staat bij op de kaart wat er wel inziet (denk aan lactose, gluten, enz) en het is er prima betaalbaar. Voor twee hamburgers met twee smoothies (ook een aanrader) betaalden wij omgerekend 10 euro. Absolute aanrader als je een keer geen vlees maar wel een burger wil!

29 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgaande op de beoordelingen wilden we hier graag komen eten. Ligt beetje afgelegen. De burgers waren inderdaad erg lekker en groot. We dachten wel dat het een plaats zou zijn waar je kon zitten om te eten. Was erg klein met maar enkele plaatsen. Eerder take away. Wel de moeite.

29 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel erg lekker en veel! Matex limonade en burger was schitterende combinatie! Je kan de burgers meenemen of ter plaatse opeten. Het interieur is klein en vrij hipster.

1 week geleden beoordeeld

krzysztof b, Kierownik van Krowarzywa Vegan Burger, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 week geleden

Reizigers die Krowarzywa Vegan Burger bekeken, bekeken ook

Warschau, Mazovia Province

In Krowarzywa Vegan Burger geweest? Deel je ervaringen!