“Heerlijk eten voor een goede prijs”
Beoordeling van Restauracja Frida

Restauracja Frida
Geclassificeerd als nr. 242 van 3.252 Restaurants in Warschau
Keukens: Mexicaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
26 juli 2017 beoordeeld

Met 2 personen heerlijk gegeten bij restaurant Frida. Ik had de wraps met garnalen en mijn moeder de burrito kip. Ze vragen of je het gerecht pittig wilt hebben of niet. Alles kwam vlot op tafel en de bediening was goed. Ook de mojitto's zijn zeker een aanrader.

16 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Met een groep van 13 vriendinnen hebben we genoten van oms bezoek hier. De bediening was heel enthousiast en behulpzaam. We kwamen met een groep van 13 binnen en er werden meteen allemaal tafels aan elkaar gezet. Het eten was super, de spareribs vielen zo van het bot af en de tex mex voor 2 personen is een echte aanrader! We hadden een manmelijke ober, die zeer betrokken was en een toevoeging aan de avond! Voor een avondje top eten is dit zeker een aanrader!

8 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een zeer gezellig restaurant met goede suggestie. Lekkere gerechtjes aan een schappelijke prijs. Mexicaanse keuken.

8 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten, gezellige sfeer en erg aardig personeel. De prijskwaliteitverhouding was perfect! Zeker een aanrader!

28 juni 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik heb hier samen met een vriendinnetje twee keer echt lekker gegeten! De kwaliteit van het Mexicaanse eten is top en smaakvol! Entourage is ook geweldig; bezoekje aan de WC is een aanrader ;-)

Reizigers die Restauracja Frida bekeken, bekeken ook

Warschau, Mazovia Province

In Restauracja Frida geweest? Deel je ervaringen!