“Borrelen.”

Keukens: Pools
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Stare Miasto
6 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima te doen qua borrelen maar niet erg speciaal. Komen hier vragen of we een review achter willen laten omdat hun baas elke avond zou gaan kijken. Vind niet dat je dit kan vragen.

Maar verder prima en je zit fijn gelegen om het plein.

Datum van bezoek: augustus 2020

7 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Al bij al was het eten niet slecht, maar zeker geen 4 waard op tripadvisor. Het niveau van een gewone bistro, niet meer. Maar het ergst van al was het proberen uitbuiten van iedere vierkante cm ruimte, in ons geval door ons samen te zetten met een koppel die we niet kende, samen aan een tafel van 4. Dat doe je niet... zeker niet als blijkt dat het een kleine inspanning was om onze tafels uit elkaar te halen... al bij al een teleurstellende avond...

Datum van bezoek: augustus 2017
6 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We zíjn hier op het mooie terras gaan zitten; zeer uitnodigend. Dat is zowat het enige positieve. Het was er absoluut niet druk, er was zeer veel personeel maar toch duurde alles eindeloos lang. Het eten was zeer middelmatig en de prijs was voor poolse normen redelijk veel. Ons zien ze er niet meer terug.

Datum van bezoek: mei 2017
19 juli 2016 beoordeeld

Fantastisch eten met zeer vriendelijk personeel. Leuk terras op het plein in de oude stad. Zeker een aanrader.

Datum van bezoek: juli 2016
10 oktober 2015 beoordeeld

In oktober op het terras, volop in de zon. En dat met uitzicht op de prachtige gevels van het oude marktplein. De bediening is erg vriendelijk maar had het veel te druk. Gelukkig is dit een plaats waar je kunt genieten, het is er gezellig. We hebben gekozen verschillende nagerechten en dat was genieten. De schotels die we langs zagen komen naar andere tafels zagen er smakelijk en traditioneel uit. Grote porties. U Barssa heeft ook een restaurant binnen, op de eerste etage. Al met al vonden we dit terras een aanrader.

Datum van bezoek: oktober 2015

Reizigers die Restauracja U Barssa bekeken, bekeken ook

Warschau, Mazovia Province
Warschau, Mazovia Province

In Restauracja U Barssa geweest? Deel je ervaringen!