“Leuke kennismaking met poolse keuken”
Beoordeling van Specjaly Regionalne

Specjaly Regionalne
Geclassificeerd als nr. 28 van 3.049 Restaurants in Warschau
Keukens: Pools
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
15 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten. Royale porties. Typisch pools (ook het interieur) zeer vriendelijke bediening. Sla zeker het dessert niet over (ijs/ cheesecake)

12 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Weinig slechts over te zeggen. Lekker en typisch pools gegeten. We namen verschillende soorten pierogi en die waren allemaal lekker. Ook het poolse dessert die de ober ons adviseerde was een voltreffer. Ik vroeg bij het eten ook een poolse wijn die heel smaakvol was. Vriendelijke bediening!

9 november 2017 beoordeeld

we hadden een keuze gemaakt voor een poolse rode wijn bij het eten en de serveerster gaf ons vriendelijk te kennen dat het misschien niet iets was wat we zochten. Kregen van haar een beetje wijn om vooraf te proeven en ze had gelijk. Niet onze smaak. Daarna toch een goede wijn gekozen enheerlijk gegeten.

Arek S, Właściciel van Specjaly Regionalne, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 november 2017

Dziękuję za wizytę i opinię. Zapraszamy ponownie.
Pozdrawiam,
Arkadiusz Szymczak

21 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De eerste dag toevallig terecht gekomen in dit gezellige restaurant en heerlijke Poolse gerechten gegeten! Zo goed zelfs dat we er de tweede dag weer zijn gaan eten.

27 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer aangenaam ontvangst en vlotte bediening. Interieur is volgens Poolse gewoontes. Het eten is allemaal lokaal en wat wij hebben gegeten zeer lekker. Verse producten en zeer goed van smaak en portie. Een aanrader.

Arek S, Właściciel van Specjaly Regionalne, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 augustus 2017

Dziękuję za wizytę i opinię. Zapraszamy ponownie
Pozdrawiam serdecznie,
Arkadiusz Szymczak

Reizigers die Specjaly Regionalne bekeken, bekeken ook

Warschau, Mazovia Province

In Specjaly Regionalne geweest? Deel je ervaringen!