“Fantastisch!”

Keukens: Pools
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
26 juli 2016 beoordeeld

Bediening, sfeer, interieur, eten... Alles was super. Nog nooit zo heerlijk gegeten! Niet goedkoop, maar beslist zijn geld waard!

8 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker, leuk, vriendelijk, maar vooral een aantrekkelijke bordopmaak. Verder kan ik niets meer toevoegen aan de vorige 5 sterren beoordelaars . Gewoon gaan!

13 januari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben gisteravond genoten van een diner bij Atelier Amaro. We kozen voor 8 momenten, vergezeld van bijpassende Poolse 'spirits'. Van begin tot einde was het genieten. De gerechten waren prachtig opgemaakt en werden prima toegelicht. Service was fantastisch, niet te stijf zoals je in sommige chiquere restaurants ziet. Hoogtepunt van het diner is moeilijk aan te geven, maar gevriesdroogde geraspte foie gras was een top vondst & het gerecht met parelhoen willen we elke dag wel eten.

Thank you for giving us a reason to come back to Warsaw!

30 november 2015 beoordeeld

Wij hebben met 6 personen het 8 momenten menu gekozen en elk gerecht begeleid door de gedestilleerde dranken. Het was fantastisch; wat een bijzondere smaakcombinaties!
Authentiek en avantgardistisch tegelijk. Bediening was geweldig attent en aardig. Mijn moeders 75ste verjaardag werd daardoor onvergetelijk!

4 november 2014 beoordeeld

Eten bij Amaro is een belevenis . Elk gerecht is een kunststuk, smaken vullen elkaar perfect aan . De bediening is heel voorkomend en alert. Kortom eten bij Amaro is een feest !

• Sfeer

Reizigers die Atelier Amaro bekeken, bekeken ook

Warschau, Mazovia Province
Warschau, Mazovia Province

In Atelier Amaro geweest? Deel je ervaringen!