“Authentiek Pools in een mooie omgeving”
Beoordeling van Stary Dom Restaurant

Stary Dom Restaurant
Geclassificeerd als nr. 14 van 3.289 Restaurants in Warschau
Keukens: Pools
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
23 november 2017 beoordeeld

Authentiek Pools restaurant in een fraaie oude omgeving. Vriendelijke en behulpzame staf die makkelijk tussen Pools en Engels kan schakelen.
Heerlijke gerechten.
Resereren aanbevolen:+226464208

Datum van bezoek: november 2017

3 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben genoten van ons bezoek aan dit restaurant. Goede sfeer en heerlijk eten, ook moet ik zeggen dat de porties aan de grote kant zijn. Ik zou zeggen neem er zeker een kijkje.

Datum van bezoek: november 2017
23 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier uitgekomen omdat we iets typisch Pools wilden proberen, en dat is ruimschoots geslaagd. Er was meteen plek, de stoelen zaten prima, de kaart bevat zeer veel lokale specialiteiten (wat misschien de West-Europeanen kan afschrikken), goede wijnkaart en zeer vriendelijk personeel (ook Engels sprekend). Het enige wat niet Pools aandeed was de achtergrondmuziek, maar was niet nadrukkelijk aanwezig en pastte zeer goed bij de sfeer. Ik kan niet anders dan deze zaak van harte aanbevelen wanneer je in Warschau bent.

Datum van bezoek: maart 2017
22 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ok de tartaar is heel lekker, maar.... hij is eigenlijk al totaal voorbereid in de keuken en de live bereiding is dus eigenlijk een show. Daarom ook "maar" 3 score want ofwel is het echt ofwel niet. Maar lekker is het dus wel. Zeker ook de ganzenbil proberen. De eend niet want die is te droog bereid. Ook mag het personeel iets meer glimlachen.... met onze (onderlinge) grapjes konden ze niet echt overweg, spijtig.

Datum van bezoek: november 2016
3 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Neem de specialiteiten van het restaurant, heel lekkere keuken, zeker de tartaar is een dikke aanrader.
Laat je verrassen door de mensen van de bediening.
Desserts kolen van net naast de deur waar ze een patisserie hebben behorende tot het restaurant...kraakvers.
Een topper

Datum van bezoek: september 2016

Reizigers die Stary Dom Restaurant bekeken, bekeken ook

Warschau, Mazovia Province

In Stary Dom Restaurant geweest? Deel je ervaringen!