“Fantastisch”

Keukens: Amerikaans
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld

Fijne service door Harmsia, ze heeft verschillende cocktails geadviseerd, een taxi voor ons gebeld en een fijne beleving gecreëerd. Goed eten, lekkere cocktails en een hele fijne avond!

Datum van bezoek: juli 2020

28 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Werkelijk de allerbeste spareribs ooit! Ok de biefstuk (geserveerd op een steen) is echt geweldig. Ik raad iedereen aan die in Poznan verblijft hier te eten. Wel even reserveren..

Datum van bezoek: februari 2020
micha_b29, Marketing van Whiskey in the Jar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 maart 2020

Thank you for taking the time to rate us, Marc. What a great pleasure to be your host. Nice to hear that we lived up your expectations. Already looking forward to your next visit. Cheers!

31 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten, drankje met mix van vruchten een echte aanrader. Lekkere burger leuk opgediend. Bediening prima. Niet erg Pools, meer Amerikaans.

Datum van bezoek: december 2019
Michał B, Kierownik ds. PR van Whiskey in the Jar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 januari 2020

Hi! Thank you for taking the time to rate us! It was a pleasure to be your host. Hope that if you ever come back, it will be a perfect visit, just for five stars. See you!

27 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten, héérlijke spareribs, ook de party en grill mix zijn zeer aan te bevelen. Alles voor een redelijke prijs.
Vriendelijke en goede bediening door Gosia.
Ik ga hier zéker weer terug, best place in town.

Datum van bezoek: december 2019
Michał B, Kierownik ds. PR van Whiskey in the Jar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 december 2019

Thanks for the feedback! Always pleasure to read such a great review! Nice You appreciate our service. It means a lot! See you!

22 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Bijzonder lekker eten op een aparte manier geserveerd. Gezellig terras. Onze ober Igor was snel, uitermate vriendelink en kundig.
Een aanrader op een schitterende locatie!

Datum van bezoek: oktober 2019
Michał B, Kierownik ds. PR van Whiskey in the Jar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 oktober 2019

Thanks, Erno! Always pleasure to read such a great review. Come back, we would love to have you again. Cheers

Reizigers die Whiskey in the Jar bekeken, bekeken ook

Poznań, Greater Poland Province

In Whiskey in the Jar geweest? Deel je ervaringen!