“gezellig, lekker en keurig bediend”
Beoordeling van Stare Mury

Stare Mury
Geclassificeerd als nr. 302 van 2.013 Restaurants in Krakau
Wijk: Stare Miasto
Wijk: Stare Miasto
17 maart 2020 beoordeeld

wij zaten buiten op het verwarmd terras achter glas.
mooie locatie en bediening was top.
lekker gegeten in een leuke ambiance.
in straat met alleen koetsjes en voetgangers

Datum van bezoek: maart 2020

5 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We wilden een beetje bijtijds gaan eten, en hier zagen we een aardige menukaart. Het interieur is nogal donker en druk, maar de bediening is vriendelijk.
Op de kaart staan Poolse gerechten, en ik wilde de veel geroemde dumplings proberen. Je hebt hier een keuze uit verschillende soorten. Ze smaakten goed maar een tikje flauw. De stew van mijn partner viel goed in de smaak.
Jammer dat de kussens en andere terras attributen in het restaurant worden opgeslagen. Dat geeft al gauw een rommelige indruk.

Datum van bezoek: november 2019
13 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden op basis van de recensies een reservering gemaakt. Toen we binnen kwamen was het niet echt de plek waar we vooraf naar binnen zouden gaan. Ze hebben alleen een huiswijn, maar die opzich prima te drinken is. Verder was het eten gewoon goed en zou ik zo weer terug komen. Daar veel paddestoelen gegeten.

Datum van bezoek: oktober 2019
8 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Restaurant heeft buiten zitgelegenheid voor alleen drankjes of ook eten. Aardige bediening. Als ze wat vergeten herstellen ze het direct . Zalm en varkensmedaillons gegeten, was lekker. Restaurant ligt dicht bij oude muur , best wel centraal . Vlakbij de groene gordel om het centrum heen.
Nachtwinkel zit ernaast . Er is helaas maar 1 wc voor m/v.

Datum van bezoek: juli 2019
30 mei 2019 beoordeeld

Zoals de naam al verraad ligt het terras van dit restaurant bij de oude stadsmuur van Krakau. Heerlijk op het terras een glas Pools bier gedronken en genoten van de voorbijlopende toeristen. Een goedlachse bediening maakte het plaatje compleet.

Datum van bezoek: april 2019

Reizigers die Stare Mury bekeken, bekeken ook

Krakau, Lesser Poland Province

In Stare Mury geweest? Deel je ervaringen!