Van tevoren boeken

vanaf 6,19 US$
vanaf 17,12 US$
vanaf 43,38 US$
Beoordeeld op 30 mei 2019

De wijk Kazmierz laat nog veel overblijfselen zien van wat ooit een florerende Joodse wijk was. Dwalend door deze wijk kom je synagogen tegen en huizen met een historische waarde of een huis wat verwijst naar de bewoners en tot hoelang ze daar gewoond hebben, dit is in meeste gevallen tot ergens in de jaren 40. Als men vanuit de Kazmierz de brug over de Wisla oversteekt in Schindlers Fabriek ook dichtbij.

Beoordeeld op 13 mei 2019 via mobiele applicatie

De oude joodse wijk is interessant. Mix van oud (nog te restaureren) en nieuw (gerestaureerd). Aardige kleine winkeltjes en restaurantjes.

Datum van activiteit: mei 2019
Beoordeeld op 7 mei 2019 via mobiele applicatie

Mooie joodse wijk in Krakau. Wij hebben hier een appartement gehuurd. Het is een leuke wijk met veel restaurantjes, barretjes en het leukste is wel het grote aanbod streetfood.

Datum van activiteit: maart 2019
Beoordeeld op 1 mei 2019 via mobiele applicatie

Leuke, hippe en relaxte wijk. Heel veel te beleven en te zien. Als ik weer in Krakau zou verblijven zou het hier zijn. Ik zou er wel kunnen wonen. Mensen zijn heel vriendelijk, super veel café's, bars, restaurants, clubs, maar ook veel bezienswaardigheden waaronder streetart, mooie kerken, synagoges, twee leuke pleinen. Heerlijk Pools, Joods en Europees eten. Een dikke vette aanrader!

Beoordeeld op 13 april 2019 via mobiele applicatie

De wijk Kazmierz moet je zeker bezoeken als je in Krakau bent. Er zijn heel veel leuke bars en restaurants, de kwaliteit is overal aan te raden. Leuk plein in het midden van de wijk met leuke kraampjes en heel vee lekker eten.