“Prima eten, matige service”
Beoordeling van The Mexican

The Mexican
Geclassificeerd als nr. 1.470 van 1.985 Restaurants in Krakau
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Stare Miasto
2 april 2020 beoordeeld

We wilde hier lekker een hapje eten. Er was die avond live muziek en we hebben netjes gevraagd of we niet langs de muzikant mochten zitten. Vervolgens werden we helemaal achterin (zoals het voelde) in een hoekje weg gezet. Vervolgens duurde het heel lang voordat iemand onze bestelling kwam opnemen. Het eten was prima. Veel gefrituurd. Had er meer van verwacht!

Datum van bezoek: februari 2020

21 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi om te zitten. Lekker om te eten. Vriendelijke en vlotte bediening. Top. We gaan nog terug als we ooit nog naar Krakau gaan.

Datum van bezoek: februari 2020
3 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was erg lekker, het personeel was vriendelijk!

Een aanrader is de cheesecake als dessert, je krijgt er een leuke verassing bij!

Datum van bezoek: december 2019
9 december 2019 beoordeeld

Heel aangenaam, live muziekje en lekker eten. Deze zomer geweest op het leuke terrasje gezeten! Als ik terug in Polen ben ga ik zeker nog eens terug!

Datum van bezoek: september 2019
20 augustus 2019 beoordeeld

Leuk Mexicaans restaurant.
Bediening vlot en spreken allemaal prima Engels. Lopen rond in Mexicaanse kleding.
Eten goed (burritos en fajitas) en niet duur. Desserts waren iets minder.

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die The Mexican bekeken, bekeken ook

Krakau, Lesser Poland Province

In The Mexican geweest? Deel je ervaringen!