Vandaag geopend: 10:00 - 17:00

Meer info
Beoordeeld op 18 augustus 2021 via mobiele applicatie
Beoordeling van: Compleet Krakau Fietstour

Een en al passie!
Deze Tour is een absolute aanrader voor iedereen die Krakau willen verkennen en leren kennen. In ongeveer 3 uur tijd zie en kom je enorm veel te weten over het indrukwekkende Krakau. Je ziet dus in korte tijd enorm veel van deze mooie stad!
Wij hebben Brian als gids gehad en dit was echt perfect!
Je krijgt geen “saaie” geschiedenisles. Brian vertelt op een leuke, grappige, interactieve manier met zo enorm veel passie heel veel over de gebeurtenissen van de stad die je een veel beter beeld geven bij de mooie en indrukwekkende gebouwen/locaties waar je langs komt!
Ook heeft Brian een hele lijst met tips voor ontbijt, lunch, avondeten, borrelen, en locaties die een aanrader zijn.
Wij hebben een aantal van deze locaties bezocht en het was werkelijk geweldig!
Je merkt dat Brian en Nikki personen zijn die het echt leuk vinden om deze fietstours te organiseren en hun klanten meer te vertellen over deze mooie stad. Ze spreken met zoveel passie!

De fietsen waarop je deze Tour rijdt verkeren in een perfecte conditie en zijn van hoge kwaliteit!

Wij gaan zeker de andere fietstour die Brian en Nikki aanbieden nog inplannen, want dat willen we echt niet missen!

Beoordeeld op 17 augustus 2021

Vandaag een privé fiets tour gehad, verzorgd door Brian. Wij hadden gevraagd om een combinatie tussen highlights en verborgen plekken. Was een super leuke, leerzame middag. Als gids beheerst Brian absoluut over alle informatie om de tour interessant en boeiend te houden.
Ook voor onze twee pubers van 14 en 15

Beoordeeld op 17 augustus 2021

Prachtige fietstour. Brian is enthousiast en weet veel. Erg leuk. Interessante verhalen over de Tweede Wereldoorlog en over het communistische tijdperk.
Een aanrader! Het was onze tweede tour met Brian.

Beoordeling van: Compleet Krakau Fietstour

Mooie fietsroute door Krakau. Goed georganiseerd, informatief en op een leuke manier gebracht. Merci!

Beoordeeld op 16 augustus 2021

Mooi verhalen en vertellingen over de geschiedenis van de stad. Vooral WOII en het communismme krijgen de aandacht, maar ook een prachtig uitzicht over de stad.