Vandaag geopend: 09:00 - 17:00
Opslaan
Van tevoren boeken
Waarom op Tripadvisor boeken?
  • Tourhoogtepunten & volledig reisschema

vanaf 29,20 US$
Meer info
Beoordeeld op 14 maart 2020 via mobiele applicatie
Beoordeling van: Compleet Krakau Fietstour

Brian van Mijn Krakau Tours wilde mij vast een proef tour geven (ze gaan 1-april officieel open) en deze was boven verwachting goed! Hij vertelde met passie veel interessante en pakkende historie & feitjes over Krakau. De fietstour was het hoogtepunt van ons weekendje weg.

Deze fietstour raad ik dan ook iedereen aan die naar Krakau gaat!

Beoordeeld op 14 maart 2020
Beoordeling van: Compleet Krakau Fietstour

We hebben van Brian en Nikki een interessante privé tour gekregen. Ideaal om zo de stad te verkennen. Ze vertellen beide vol enthousiasme over de geschiedenis van Krakau en alles wat teder prachtige stad te bieden heeft en allemaal in het Nederlands. Een echte aanrader!

Datum van activiteit: maart 2020
Beoordeeld op 14 maart 2020
Beoordeling van: Compleet Krakau Fietstour

Wat n geweldige manier om de stad te leren kennen. De gidsen weten veel van de stad en kunnen dit op geanimeerde wijze vertellen. het waas van begin tot eind fantastisch. Complimenten.... een aanrader

Datum van activiteit: maart 2020