Opslaan

De Delicious Beer Tour
21 beoordelingen
vanaf 51,69 US$
Beoordeeld op 11 maart 2020

Hele leuke fietstocht om net iets meer te zien dan alleen de highlights van Praag met Martha als enthousiaste gids.

Beoordeeld op 11 maart 2020

Met Marthe een mooie wandeling gemaakt door de oude stad en een stukje van de Joodse wijk. Marthe weet veel achtergronden en anekdotes waardoor het net is alsof ze al jaren in Praag woont en bij de gebeurtenissen is geweest. Ondanks de regen een super wandeling.

Beoordeeld op 10 maart 2020 via mobiele applicatie

Erg leuke fietsroute, met onderweg een fijne koffiestop.
Marthe is een goede gids, ze weet veel te vertellen over de geschiedenis van Praag.
Echt een aanrader!

Beoordeeld op 9 maart 2020

We hebben samen met Marthe (onze gids) deze tour op een heel persoonlijke wijze (met drieën) mogen beleven. Aangezien we al 3 dagen door Praag hadden heen gewandeld, vonden we het zeer verrassend om op deze tocht toch weer heel veel nieuwe dingen te zien en te horen. Door het enthousiasme van Marthe kwamen we pas 1 1/2 uur later terug dan dat de tour zou duren. We hadden het niet willen missen.

Beoordeeld op 7 maart 2020

Super interessante tocht door Praag met Nederlandse gids ,
Prima fietsen, gids met veel kennis van cultuur, geschiedenis en historie van Praag