Volledig restitueerbaar voor do 7 mrt.
Inclusief ontbijt
Agoda.com
Volledig restitueerbaar voor do 7 mrt.
Inclusief ontbijt
Meerdere manieren om te betalen
Beoordeeld op 1 maart 2022 via mobiele applicatie

Rustig gelegen, zeer gastvrij, uitgebreide uitleg over de mooie stad Praag. Ze willen je overal bij helpen! Je voelt je op en top gast. Heerlijk ontbijt, mooie schone ruime kamers. Een echte aanrader om hier te verblijven tijdens je verblijf in Praag! Een dikke 10

Datum van verblijf: februari 2022
Lenka Vetyskova, Sales van Hotel Residence Agnes, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 maart 2022

Dear Liek,

thank you very much for such nice comments. We are delighted to hear that you enjoyed your stay in Prague and our hotel.

We all look forward to welcoming you soon back again.

heel erg bedankt

hartelijke groeten

Your Agnes Team

Beoordeeld op 24 oktober 2021 via mobiele applicatie

Zoek niet verder, het hotel en het personeel bieden meer dan je je kunt wensen.
Geheel vrijblijvend brengt de chauffeur van het hotel je naar gewenste plek in de stad, drankjes staan klaar (ochtend, middag, avond) reservering voor restaurants worden geregeld, ontbijt is prima en bovenal zijn ze erg vriendelijk!

Datum van verblijf: oktober 2021
Lenka Vetyskova, Owner van Hotel Residence Agnes, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 november 2021

Dear Simone B,

thank you for such lovely comments. We are super pleased to know that you had nice time in Prague and our hotel.
We all hope to have the chance to welcome you back in the near future.

mange tak!

Warm regards from all of us

Beoordeeld op 17 september 2021 via mobiele applicatie

Fenomenaal ontvangst - gastvrijheid top - mooie nette kamer - gezellig - uitgebreid ontbijt voor elk wat wils - service: je mag alles vragen, bereid om op elk moment te helpen - bij een volgend bezoek aan Praag komen we hier absoluut terug !!!

Datum van verblijf: september 2021
Lenka Vetyskova, Revenue Management van Hotel Residence Agnes, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 september 2021

Dear Christine,

thank you very much for your nice comments. We are pleased to hear that you had an enjoyable stay in Prague and our hotel.

We all look forward to welcoming you back in the near future.

bedankt

met vriendelijke groeten

Beoordeeld op 14 september 2021

Ons bezoek aan Praag gaan we niet vlug vergeten gewoon een prachtige, mooie propere stad. We logeerde 4 nachten in hotel Agnes. Dit is een absoluut tophotel. Vanaf het eerste moment voel je, je er thuis. Er werd direct voor een parkeerplaats gezorgd. (kosteloos) Valiezen worden binnen gedragen. Je krijgt een volledige uitleg over de bezienswaardigheden van de stad. Drankjes zijn gewoon gratis voor de volledige duur van je verblijf. Over het ontbijt kunnen we nog niet zwijgen gewoon SUPER. Het hele team doet zijn uiterste best om je daar goed te voelen. Op een middag kwamen we terug op de kamer en stond er een fles wijn en een ruiker rode rozen op de kamer. Als reden gaven ze op dat er die nacht wat lawaai was geweest. (wij hadden hiervan uiteraard niks gehoord). Als je de stad gaat bezoeken brengen ze je met de wagen als je dat wenst. O ja als je met het vliegtuig reist halen ze je op in de vlieghaven. Echt een aanrader voor Praag te bezoeken.

Datum van verblijf: september 2021

Dear Marnic,

thank you for your recent stay in Hotel Residence Agnes. We are super pleased to know that you had a nice time in Prague and our hotel.
Thank you for sharing your experience here with other travellers.

We all look forward to welcoming you back in the near future.

Warm regards

Beoordeeld op 18 augustus 2021 via mobiele applicatie

Wat een heerlijk hotel! Werkelijk geen moeite is teveel van Frank en zijn collega’s (waaronder Stefan en Viktoria) om je thuis te laten voelen in Praag. Van het ontvangst met koffie en gebak, tussentijdse drankjes, heerlijk ontbijt, flesjes water en vers fruit (alles inclusief) tot het regelen van reserveringen en het brengen hiernaartoe: alles om je verblijf tot een succes te maken. We hebben dan ook genoten! En dat alles ook nog op loopafstand van de vele mooie plekken in Praag. We komen erg graag nog een keer terug!

Datum van verblijf: augustus 2021
Lenka Vetyskova, Revenue Management van Hotel Residence Agnes, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 augustus 2021

Dear Marjan,

thank you for your recent stay at Hotel Residence Agnes and for sharing such nice comments here with other travellers. We would love to welcome you back soon again.

Warm regards from all of us especially from Frank, Viktoria and Stefan