Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Aanrader! Op een mountainbike door Praag.

Beoordeeld op 28 december 2019
Siskavandervlugt
Super om op die manier de stad te leren kennen

Beoordeeld op 15 november 2019
ilseensteven
via mobiele applicatie
Lees alle 101 beoordelingen

Beoordeeld op 28 december 2019

Op de zaterdag voor Kerst hebben we deze fietstour gereden. De groep was onverwacht groot met 18 personen en daardoor was de wachttijd soms wat lang. Met name bij de sanitaire pauze. Dat mocht de pret niet drukken! Op een mountainbike door Praag rijden is een fantastische manier om de stad te ontdekken. De gids was erg enthousiast en sociaal. Er was alle ruimte om vragen te stellen en haar kennis over de stad en de geschiedenis is groot. Voor ons was het de eerste keer dat we met een Nederlandse gids een stad hebben verkend. Zeker een herhaling waard.

Datum van activiteit: december 2019
Beoordeeld op 15 november 2019 via mobiele applicatie

Heel leuke gids die ons perfect door de stad en al zijn geheimen loodste ! Veel gelachen, met de grappen en grollen die ertussen kwamen ! Als wij nog ergens op citytrip gaan doen we dit zeker nog !! Dit is een uiterst geschikte manier om een eerste indruk van de stad te krijgen !

Datum van activiteit: november 2019
Beoordeeld op 5 november 2019

Heel leuke fietstour, veel gezien, drie uur lang fiets op en af. Gids wist leuke verhalen te vertellen bij de diverse gebouwen, stukje historie, veel gerelateerd aan de tweede Wereldoorlog. Ik had me niet ingelezen en we deden dit op de eerste dag, gelijk een goed beeld bij de stad, de historie en de oude gebouwen. We hebben een flinke afstand afgelegd. Enig nadeel is dat de Praagse straten allemaal keien hebben en je dus zit te hobbelen op je fiets, dat was ik op een gegeven moment wel wat zat.

Beoordeeld op 26 oktober 2019

Als je op een leuke snelle manier een goed overzicht wil hebben van de stad Praag is deze 3 uur fietstour een aanrader. Wij hadden een leuke Nederlandse gids die veel wist te vertellen van de stad en over de bezienswaardigheden. Wij hadden een elektrische fiets besteld wat top was. Je kan natuurlijk ook een gewone fiets huren. We hebben genoten de groep was niet groot wat heel prettig was. Absoluut een aanrader!! Zo konden we de volgende dag alles op ons gemak vinden en wisten ook waar wij naar toe of terug wilde gaan.

Beoordeeld op 23 oktober 2019

Erg jammer dat we hier 100 EUR voor hebben uitgegeven. We waren maar met zn vieren, maar de gids sloot totaal niet aan bij ons. Veel te veel geschiedenis details over honderden jaren geleden, wat ook niet erg onderhoudend verteld werd. Hij fietste voorop totaal niet op ons lettend, regelmatig moesten we toch best nare punten oversteken. T verkeer raast gewoon door. Je ziet of hoort niet veel bijzonders naar onze mening.
We hadden 2,5 uur geboekt, binnen de 2 uur waren we klaar. Maar eerlijk gezegd waren we in dit geval erg blij dat we over waren.