“Aangenaam bezoek”

Keukens: Indiaas
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Buffet, Bezorgen, Reserveringen
Wijk: Karlín
11 november 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker ! Echte aanrader om langs te gaan als je Praag bezoekt! Top bediening & super smakelijke gerechten

Datum van bezoek: november 2021

16 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond heerlijk gegeten bij India by Nature 1. We konden lekker buiten eten want het was erg warm. Alle tafels waren ol een gegeven moment bezet. De mannen van de bediening waren erg vriendelijk en vlot. De gerechten overheerlijk. Een lekker koud biertje erbij. Een aanrader.

Datum van bezoek: augustus 2020
Jayanta S, Manager van Indian By Nature I, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 juni 2021

Dear Guest,
Thank you very much for taking few minutes from your precious time to give us a feedback. We will look forward to see you again.

Regards

21 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Good food! Lekker eten! Een aanrader! Zelf een gratis dessert gehad! Makkelijk te vinden. Goede service!

Datum van bezoek: februari 2020
6 februari 2020 beoordeeld

Zeer goed gegeten en zeer goede service! Het eten is van goede kwaliteit, er wordt netjes gevraagd hoe scherp je het wil en er is ruim voldoende personeel aanwezig om alle gasten een 1st class ervaring te bieden!

Datum van bezoek: februari 2020
17 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Na ruim een jaar weer eens hier. Heerlijk gegeten en zeer vriendelijke service.
Eindelijk weer een restaurant waar ze, op verzoek, dan ook een pittige Garnalencurry serveren. Ik kom zeker terug

Datum van bezoek: januari 2020

Reizigers die Indian By Nature I bekeken, bekeken ook

In Indian By Nature I geweest? Deel je ervaringen!

© 2022 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.