Vandaag geopend: 09:00 - 15:30

vanaf 11,30 US$
vanaf 18,07 US$
vanaf 13,76 US$
Beoordeeld op 10 maart 2020

Van buiten verwacht je even niet het mooie glas in lood werk maar beslist de moeite waard om te bezoeken , helaas mochten we niet door de gehele kathedraal lopen maar deed niets af aan d eschoonheid

Datum van activiteit: februari 2020
Beoordeeld op 18 februari 2020

we kwamen al lopend boven en wilden de kerk in. mocht alleen met kaartje en dat vonden wij vreselijk om te betalen voor kerk. we konden de ramen wel goed zien voor het poortje.

Datum van activiteit: januari 2020
Beoordeeld op 11 januari 2020 via mobiele applicatie

Deze kathedraal beheerst de hele Praagse burcht en is dan ook van overal in de stad ruim zichtbaar.
Wij werden verrast door de vele nieuwjaarsconcerten waardoor we voor een gesloten deur stonden, laat u niet verrassen zoals wij.

Datum van activiteit: januari 2020
Beoordeeld op 31 december 2019

De moeite waard om te bezichtigen, niet alleen de kathedraal maar ook de ganse omgeving is prachtig.

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 26 december 2019 via mobiele applicatie

Prachtige kerk, alleen jammer dat het zo vreselijk druk is in en rondom de kerk. Het is bijna niet te doen, zo druk. Let op de geweldige glas in lood ramen.

Datum van activiteit: december 2019