Opslaan

vanaf 13,31 US$
vanaf 15,71 US$
vanaf 13,31 US$
Beoordeeld op 16 maart 2020

Wij waren afgelopen week in Praag. Vanwege Corona was het ontzettend rustig, waardoor we in alle rust konden genieten van alle mooie beelden op de brug. Ik hoorde van anderen dat er normaal gesproken ook straatartiesten en kunstenaars op de brug aanwezig zijn; deze waren er nu helaas niet. Toch was het een erg mooie brug om overheen te lopen.

Datum van activiteit: maart 2020
Beoordeeld op 3 maart 2020

Je moet er even de tijd voor nemen en echt kijken naar de beelden die er staan maar je ziet dan wel mooie details

Beoordeeld op 1 maart 2020 via mobiele applicatie

De brug is erg mooi met haar beelden. Overdag is het ontzettend druk. Een bezoek in 's morgens vroeg of 's avonds aan te raden.op de dag is het schuifelen en je ziet dan niet hoe imposant de brug is.

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 24 februari 2020 via mobiele applicatie

Uiteraard moet je dit gezien hebben als je in praag bent. Zowel bij dag als bij nacht.
Ook in de winter is het leuk om overheen te wandelen beiden kanten van de brug kent een wijkje wat wel erg op toerisme is gefocust maar dat heb je in elke grote stad

Beoordeeld op 23 februari 2020 via mobiele applicatie

Druk maar mooi! Je kunt het beste in de ochtend komen als je mooie foto’s wilt maken want smiddags is het een mierenhoop aan mensen