Vandaag geopend: 10:00 - 22:00
Opslaan
Van tevoren boeken
Waarom op Tripadvisor boeken?
  • Tourhoogtepunten & volledig reisschema

85 beoordelingen
vanaf 144,00 US$
Meer info
Beoordeeld op 7 februari 2020 via mobiele applicatie

Geschoten met materiaal uit het standaard pakket. Relaxte begeleiding gaf goede uitleg. Lekker broodje en biertje naderhand. Zeker een aanrader!

Datum van activiteit: februari 2020
Beoordeeld op 31 oktober 2019

Bij aankomst netjes te woord gestaan en een vriendelijke instructeur toegewezen gekregen, die naast veiligheidsinstucties ook achtergrond informatie verteld over de wapens waar je mee gaat schieten. Het gaat snel voorbij, maar is zeker de moeite waard en zonde om niet te doen als je in Tsjechië bent.

Datum van activiteit: oktober 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met deze attractie
Beoordeeld op 10 september 2019

Zeer goede uitleg en vele verschillende geweren mogelijk. Prijzen vallen zeer goed mee. Het ligt in een buitenwijk van Praag maar zeker de moeite om te doen.

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 24 augustus 2019 via mobiele applicatie
Beoordeling van: Opname-evenement

Top geregeld van A-Z, aan alle kleine dingen denken ze. Je word netjes opgehaald en thuisgebracht, biertje en broodje na afloop en echt goede guns. De sniper & shotgun zijn zeker aan te bevelen. In amerika ook een keer geweest, is een stuk duurder en minder sociaal. Vergeleken daar is dit eigenlijk een goedkoper adres waar je gewoon 3x meer voor krijgt. Ervaring rijker!

Beoordeeld op 29 juli 2019

De mensen waren aardig, kregen extra magazijn omdat 1 van ons vrienden helaas niet mee kon met het weekend en we hadden al wel voor hem betaald. Uitleg was perfect en we konden vragen blijven stellen!

Datum van activiteit: juli 2019