4 personen bekijken dit hotel
Booking.comUS$ 188
Hotels.comUS$ 188
Prestigia.comUS$ 195
Beoordeeld op 1 september 2018 via mobiele applicatie

Aardig om er een keer geweest te zijn (vanwege de film Casino Royal), mooi gebouw van buiten, binnen gedateerd zoals met de meeste gebouwen in Karlovy Vary. Relatief hoge prijzen, kwaliteit echter zozo en het personeel geeft niet de indruk dat het ze uitmaakt of je er wel of niet bent. Ze vinden het vooral gezellig met elkaar. Geen aanrader er te verblijven, hoogstens een duur kopje koffie.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 14 mei 2018 via mobiele applicatie

Wat een mooi hotel. Schitterend 5 sterren hotel. Heerlijk gegeten en overnacht. Ook nog gebruik gemaakt van de spa. Het hotel straalt grandeur uit van vervlogen tijden. Het is een rustig hotel om heerlijk te relaxen. Goedkopere kamers schijnen in een bijgebouw te zitten. Jammer dat er op de kamer geen koffie- en theevoorziening is, dat is jammer.
Voor de rest een mooie ervaring in een rustig stukje van de stad. Personeel zeer vriendelijke, zowel bij de receptie als de rest van het hotel.
Volgende keer weer.

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 9 augustus 2017 via mobiele applicatie

Na meerdere malen de film Last Holiday gezien te hebben besloten we tijdens onze vakantie door Europa dit hotel aan te doen. Onze verwachtingen waren dan ook hoog gespannen. Schijnbaar heeft dit hotel 2 ingangen en dus ook twee gezichten want wij moesten inchecken via een zij ingang! Eenmaal binnen aangekomen viel werkelijk alles tegen. Entree, receptie, kamer..... wat een vertekend beeld geeft de film. Nog maar eens wat scenes terug gekeken of we wel in het juiste hotel zaten. Het leek er in de verste verte niet op.
De kamers waren erg gehorig (mede door de houten vloeren), airco ontbrak.
Mooi om een keer geweest te zijn maar zeker niet voor herhaling vatbaar!
Tip: kijk de film na je bezoek aan dit hotel!

Datum van verblijf: augustus 2017
Grandhotel P, Manažer komunikace s hosty van Grandhotel Pupp, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 september 2017

ear Guest,

Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.

Sincerely,

Roman - Revenue Manager

Beoordeeld op 25 juli 2015

De kamer was groot ,de badkamer ook.Het eten was zeer goed,en het ontbijt ook! De inrichting is zeer mooi ,luxe stoffen op de stoelen en zetels. mooie gordijnen! Alles was een streling voor het oog! Het zwembad binnen is zalig! Overal bubbelbaden ,waterstralen enz. We hebben echt genoten!

Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeeld op 21 maart 2015

Hotel dat decadente luxe uitstraalt. De kamers worden 2x per dag schoongemaakt.
Ligging is ideaal, kamers zijn zeer ruim, er zijn zelfs nog rokerskamers. Parkeren is geen probleem, het ontbijt (met champagne) geweldig, de ondergrondse bar met levende muziek is aanstekelijk.

Kamertip: Kies voor een kamer boven of rechts van de entree voor het beste uitzicht.
Datum van verblijf: december 2014