“Altijd fijn! ”

La Mere Anne
Geclassificeerd als nr. 1 van 2 Restaurants in Oudendijk
Keukens: Frans
5 november 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat kan ik nog zeggen over La Mère Anne? Het is altijd een feestje om hier te eten! Mooie gerechten, goede ingrediënten en een prima prijs. Vooraf de salade met biet, tussengerecht rivierkreeft, hoofd snoekbaars (vangst van de dag) en toe kaas. Alles even lekker! Wij waren er op zondagavond rond een uur of 6. Het is dan wel spitsuur. Maar de bediening slaat zich hier professioneel doorheen en de aandacht voor de gasten was er niet minder om.

Datum van bezoek: oktober 2021

3 november 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is alweer maanden geleden dat wij in "La Mère Anne" aten, dus ze begonnen te jeuken, de smaakpapillen. Na een concert met stadse vrienden, die ook enthousiast zijn over dit restaurant, dus maar weer eens in Oudendijk gaan eten. Het valt mij altijd moeilijk niet weer te kiezen voor de gerechten waarvan ik bij een vorig bezoek heb genoten. Dat lukte deze keer en dat viel niet tegen. Alles zag er mooi uit en smaakte uitstekend. Ga maar eens proberen!

Datum van bezoek: november 2021
3 oktober 2021 beoordeeld

Zodra de coronaregels het weer toelieten reserveerden wij een tafel in dit restaurant. Wij hadden immers van vrienden goede berichten gehoord over de uitstekende maaltijden die tijdens de coronatijd konden worden afgehaald. Het restaurant gedeelte (er is ook een partycentrum) was veel groter dan we hadden gedacht. De stevig geprijsde menukaart met verfijnde gerechten zou je eerder verwachten in een kleinschalig specialiteitenrestaurant. Het was echter massaal, druk, onrustig, de bediening had nauwelijks tijd. Niet klagen, alles werd goedgemaakt door de kwaliteit van het eten die ronduit perfect was. Ossenhaas, gamba’s, kreeft, het smaakte buitengewoon goed. We komen zeker terug maar dan op een wat rustiger moment.

Datum van bezoek: oktober 2021
10 juni 2021 beoordeeld

Wauw, eerste keer weer uiteten en superlekker: voorafje van de zaak: iets van eendenpaté: superlekker. Daarna carpaccio: heerlijk( en die maken ze dus zelf). Voor mij catch of the day: roodbaars: verrukkelijk. De dames lamsrack: voortreffelijk.(voor mijn moeder van 88 netjes ontdaan van bot). Daarbij geb. aardappels, heerlijke spinazie, rabarber, salade van witlof/aardappels. Nagerecht: ijs: heerlijk. En naugatine: super. Bediening netjes en vriendelijk.
M.a.w een echte aanrader.

Datum van bezoek: juni 2021
3 juni 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Toen de terrassen open mochten, stonden we meteen in de startblokken om weer naar La Mère Anne te gaan. En het was heerlijk! Vooraf gamba's tempura, hoofd vangst van de dag kabeljauw, toe kaas. Echtgenoot koos voor gebakken geitenkaasjes (top!), spare no ribs en bonbon mousse van chocolade en yuzu. Alles mooi uitgevoerd en goed bereid. Zoals altijd is de prijs kwaliteit verhouding hier dik in orde. Het is een feestje om hier te eten!

Datum van bezoek: mei 2021

Reizigers die La Mere Anne bekeken, bekeken ook

In La Mere Anne geweest? Deel je ervaringen!