Passport27455791221

Perfecte mix voor mijn gezondheid

Beoordeling van Hotel Thermen Dilbeek
5,0 van 5 bollen10 apr 2024 beoordeeld
🌟🌟🌟🌟🌟
De aquagymlessen zijn een openbaring, een perfecte mix van actief bewegen en diep ontspannen die me zowel fysiek als mentaal sterker heeft gemaakt.

De warmte en professionaliteit van de lesgeefster en andere deelnemers, gecombineerd met de opbeurende muziek, maakten elke les tot een moment van pure vreugde en zelfzorg. Tot 11u30 sporten en vervolgens genieten van de rust in het “huislijke” complex.

Ik voel me nu gezonder, gelukkiger en meer in balans.

Mijn dankbaarheid is groot voor hoe Thermen Dilbeek heeft bijgedragen aan mijn herstel en welzijn. 💪🙏🏻👍
Datum van verblijf: april 2024
Kamertip: Je goed informeren voor je komst. Zo ben je optimaal voorbereid op een dagje volledige...
Reistype: Bezocht met familie
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Room Zebra
    1.5 km van Hotel Thermen Dilbeek
    Een piepkleine kamer, die totaal niet overeenstemt met de beschrijving online.
      1.4 km van Hotel Thermen Dilbeek
      2.9 km van Hotel Thermen Dilbeek
      Gratis parkeren
      Meer hotels in Dilbeek bekijken
      Beoordeeld op 20 maart 2024

Wij zijn trouwe klanten van de 3 complexen MAAR komen het liefste naar Dilbeek. We waren ook aanwezig op het opgiet-weekend. Omdat Eric V. zo'n slechte beoordeling schrijft, wil ik voor de eerste maal reageren want dit verdiend Thermen Dilbeek NIET. Het complex is misschien het oudste van de 3 maar is zéér verzorgd en er is één aangename sfeer tussen ALLE gasten. ALLE opgieters zijn hier héél goed Benny, Caroline, Maarten, David, ...., iedereen heeft zijn unieke stijl van opgieten maar iedereen doet dat héél goed en is professioneel en behulpzaam. Ook de band tussen de opgieters onderling is aangenaam en dat is in Londerzeel niet zo en als klant voel je dat. In Mineraal is de sfeer tussen de opgieters ook héél goed. Maar ik persoonlijk vind dat thermen Dilbeek DE BESTE OPGIETERS heeft van de 3 complexen. Ook het eten is ALTIJD lekker en wij komen toch 2X per maand naar hier en hebben nog nooit één negatieve ervaring gehad ( in Londerzeel al wel ). Ook het personeel in het restaurant is ALTIJD vriendelijk en correct. Overnachten deed ik nog nooit, dus daar kan ik niets over schrijven. Wij bezoeken ook nog andere complexen in België en Nederland maar zijn altijd blij dat we terug in Thermen Dilbeek zijn.

Kamertip: Breng zeker eens één bezoekje aan Thermen Dilbeek.
      Datum van verblijf: maart 2024
      Beoordeeld op 26 februari 2024

2de keer bezoek bij Thermen Dilbeek, terug nacht met ontbijt.
      We hadden de indruk dat de kamers een update gekregen hebben. Er was een gaskachel aanwezig die net als de verschillende lichtjes via knopjes (langs het bed) bediend konden worden. Ook de druk in de douche was verbeterd.
      De kamer is nog altijd even mooi maar hier en daar kan een heropfrissing zeker geen kwaad zoals de toiletrol houder die los zit aan de muur, de pedaal van de pedaalemmer was stuk, de trap om naar de kamers te gaan kan ook wel een likje verf/nieuw tapijt gebruiken.

De Sauna's zijn nog altijd goed verzorgd maar er was geen temperatuur aanduiding aanwezig. De opgietsessies op zich zijn goed maar er zou een grote sauna moeten komen want soms kregen wij de handdoek tegen ons hoofd ook al zaten we op het 2de verhoog. De duo opgiet was een leuke show met vader & dochter en zeker aan te raden.

Deze keer was er ook een massage inbegrepen (2x 25min.) Rug & benen, deze was zalig!!!!!! lekkere geurolie, vriendelijke & zeer professionele masseuse.
      Het ontbijt was voor ons goed maar de mensen die iets later willen komen komen van een kale reis terug. Er was zalm , Gandaham, kaas & fruitsap maar deze werden niet aangevuld. kleine lepeltjes waren er niet wat moeilijk is voor de zacht gekookte eitjes.

Hier waren we een beetje van verschoten aangezien de service, bediening & hoeveelheden in het restaurant zo goed waren. De kwaliteit van het restaurant moet zeker doorgetrokken kunnen worden naar het ontbijtzaal en dan zou het perfect zijn.

Kamertip: De opgietsessies zijn een aanrader De cocktails in het restaurant zijn heel lekker!!! De massages zeker doen
      Datum van verblijf: februari 2024
      Michel Leenen, Directeur général van Hotel Thermen Dilbeek, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 maart 2024

Beste, dank voor jullie bezoek en het vertrouwen. Fijn om te lezen dat jullie een paar aangename dagen hebben doorgebracht! De kleine tekortkomingen in de kamer werden inmiddels al opgelost. We bekijken waarom het buffet niet tijdig aangevuld werd, dit gebeurt normaal gezien permanent.
      Graag tot een volgende keer.

Beoordeeld op 29 december 2023

heel aangenaam verblijf. zowel in de sauna's als in het hotel. voldoende sauna's en bubbelbaden om je 2 dagen te vermaken. heel lekker eten en eigenlijk ook wel een uitgebreide kaart. de massage was ook zeker een aanrader.

Datum van verblijf: december 2023

Beste Linda, dank voor jullie bezoek. Fijn om te lezen dat jullie een paar aangename dagen hebben doorgebracht! Graag tot een volgende keer.

Beoordeeld op 26 maart 2023

Wij hebben geen overnachting geboekt dus over de kamers ken ik geen oordeel vellen. Die zien er wel super mooi uit. Mijn beoordeling gaat louter over het wellness gedeelte. Wij zijn regelmatige bezoekers van sauna's in heel Vlaanderen en Nederland. (Wallonië doen we niet omdat daar geen naaktsauna's zijn) Dilbeek is één van de oudste resorts die we bezoeken en het was al een tijdje geleden dat we daar nog geweest waren. Aan de balie was het aardig aanschuiven en de enige werknemer die er stond moest alle zeilen bijsteken om te kunnen volgen. Er was veel volk, dat is waarschijnlijk normaal op zaterdagavond, maar dat stoorde niet echt. Tijdens ons eerste hammambezoek verdwenen mijn slippers... Even rond gelopen maar niemand gezien. Nochtans maat 47, valt op hoor. Op blote voeten aanschuiven aan de balie waar ik een gratis paar kreeg van de medewerkster. Mooi gebaar en wij naar de opgietsessie van 19:00. Het moet gezegd worden; op meer dan 30 jaar saunabezoek verreweg de slechtste opgietshow die we voorgeschoteld kregen. Het koppel dat de sessie verzorgde praatte ten eerste meer Frans dan Nederlands en maakte een klucht van het gebeuren. Wij hebben geen opgietsessies meer gedaan die avond... Iets gaan eten waar we eerst van plaats gewisseld hebben omdat er een stomdronken dame veel te luid aan het kwetteren was aan de bar om daarna wel lekker te eten. Verder genoten van de avond tot, u gelooft het niet, mijn slippers voor de tweede keer weg waren bij het verlaten van een sauna. Ok, slippers kosten niets maar het is echt niet leuk!
      Conclusie van de avond: Dilbeek, u ziet ons niet meer terug. Personeel vriendelijk en behulpzaam maar opgietsessie en (vooral Franstalig) publiek onder alle peil. Wij rijden volgende keer liever 20km verder richting Londerzeel of...?

Datum van verblijf: maart 2023
      Michel Leenen, Directeur général van Hotel Thermen Dilbeek, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 maart 2023

Beste, dank voor uw bezoek. Heel spijtig dat u ons met zo'n slechte score afrekent op iets waar wij zelf geen invloed op hebben. We hebben met u een gesprek gehad aan het onthaal over uw slippers. U stond daar ook met slippers die niet van u waren! Een klant die per ongeluk de foute heeft genomen, zet die doorgaans 5 min later terug en neemt de zijne. Hoe u het wou oplossen, werkt niet want zo zijn er twee klanten die hun slippers kwijt zijn. We hebben u zelfs gratis vervangslippers gegeven. Spijtig dat u dat niet waardeert en het toch nodig vindt om ons een onvoldoende te geven.

Over de opgietsessies: bij aanvang staat steeds aangeduid welk soort sessie het zal zijn. Dat gaat van zen tot uptempo ambiance. Ook hier geeft u ons geen tweede kans door een andere sessie (die wél naar uw smaak zou zijn) bij te wonen.

En indien u aandachtig was geweest in de bar: de dronken persoon is uit het complex verwijderd.

We zien u graag in één van onze andere complexen terug, maar overweeg aub voortaan toch even de ernst van zulke negatieve scores.

Beoordeeld op 20 oktober 2021 via mobiele applicatie

Wij verbleven een weekend in Thermen Dilbeek en komen zeker terug.
      Er waren heel wat sauna’s. En het water in het zwembad was lekker warm. Het eten is er heel lekker. De opgietsessies zijn heel goed!
      De kamer is heel goed. Alles is voorzien. Badmantels, handdoeken, oorstokjes, watjes, enz.
      Het ontbijt was dik in orde! De mensen zijn er heel vriendelijk!
      Dus voor ons zeker de moeite waard om terug te komen!

Datum van verblijf: oktober 2021
      michel leenen, Directeur général van Hotel Thermen Dilbeek, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 oktober 2021

Beste Cindy, dank voor jullie verblijf en deze mooie review! Graag tot een volgende keer.