eDreams
StayForLong
ZenHotels.com
Agoda.com
Beoordeeld op 9 november 2019 via mobiele applicatie

Lekker verblijf gehad van vrijdag op zaterdag in de sauna en kamer. Heel vriendelijke ontvangst en de overige medewerkers. Schone sauna, het was niet al te druk, ruim complex. Ontbijt prima verzorgd, in de vroege ochtend was het al mogelijk om gebruik van een aantal faciliteiten te maken. De kamer was prima en netjes. De massage was ook prima. Zal zeker nog een keer terug komen.

Datum van verblijf: november 2019
michel l, Propriétaire van Hotel Thermen Dilbeek, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 november 2019

Beste, Dank voor deze mooie recensie en de perfecte score. We zijn blij te horen dat alles naar wens was. Graag tot een volgende keer!

Beoordeeld op 27 juli 2019

Super ook qua prijs mag je twee dagen in de thermen. Schitterende kamer echt een suite bijna. Heel vriendelijk. Goed ontbijt. Aanrader voor koppels. Thermen zijn wel zonder badkleding, hier moet je open voor staan natuurlijk.

Datum van verblijf: juli 2019
michel l, Propriétaire van Hotel Thermen Dilbeek, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 juli 2019

Beste Barbara, dank voor deze mooie score! Leuk dat alles volledig naar wens was en dat jullie ons aanbevelen. Graag tot een volgende keer.

Beoordeeld op 21 januari 2019

Het hotel-wellness oogt vanaf de buitenkant niet zo mooi maar eens binnen heerst er een warme huiselijke sfeer. De kamers zijn groot en van alle luxe voorzien, enkel jammer dat wij op de lakens wat zwarte lange haren vonden. Voor de rest mochten we zeker niet klagen, lekker restaurant en aangename vriendelijke bediening. Wellness heel proper, jammer als je iets later komt er geen enkele stoel meer vrij is in het binnengedeelte, met -2° is het niet aangenaam om de hele tijd buiten te moeten zitten, dan maar wat plaats nemen aan het voetbad om te recupereren van de sauna. Al bij al een leuk ontspannend weekend gehad.

Datum van verblijf: januari 2019
michel l, Propriétaire van Hotel Thermen Dilbeek, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 januari 2019

Beste Saskia, dank voor jullie bezoek en deze mooie recensie. Ik kijk je opmerking dadelijk na met de betrokken personen want dit zou niet mogen gebeuren! Graag tot een volgende keer.

Beoordeeld op 3 december 2018

Een aangename welness, veel variatie, rustig, leuke panoramische sauna. Veel sauna's buiten. Zeker vatbaar voor herhaling. Scrubzout ( wel redelijk ruw ) ter beschikking. Vriendelijk personeel. Doe ze verder !

Datum van verblijf: december 2018
michel l, Propriétaire van Hotel Thermen Dilbeek, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 december 2018

Beste, dank voor deze mooie recensie. Een leuke motivatie voor de ganse ploeg. We hopen jullie snel terug te zien! Prettige feestdagen nog.

Beoordeeld op 7 november 2018

Binnenkomst in hotel is zeer prettig en gastvrij, hoewel het hotel er van buiten niet uitnodigend uitziet.
Personeel is zeer vriendelijke en behulpzaam. Kamers zijn zeer luxe, van alle gemakken voorzien.
Wellness gedeelte us voortreffelijk. Diverse sauna's, zwembaden en relex gedeeltes

Datum van verblijf: november 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
michel l, Propriétaire van Hotel Thermen Dilbeek, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 november 2018

Beste Frans, dank voor jullie bezoek en deze mooie score! Het doet ons plezier te lezen dat jullie bezoek aan de verwachtingen voldeed en we zien jullie graag terug bij een volgende gelegenheid.