Beoordeeld op 20 november 2018 via mobiele applicatie

Hebben er 1 nachtje doorgebracht voor zaken.
Prima Hotel
Ontvangst was super !
Bed iets te hard voor ons.
Proper en netjes.
Ontbijt was ok.
Zeer vriendelijk personeel.

Wij komen zeker terug volgend jaar !!
Taxi ook ok op aanraden van t hotel.

Datum van verblijf: november 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 29 september 2018 via mobiele applicatie

Heerlijk hotel, nadeel is dat het wel 5 km van het centrum van Gent ligt aan een grote doorgaande weg. Gratis parkeerplaatsen naast het huis.
Mooie kamers met heerlijke bedden en met een mooie inloopdouche. sAvonds nog even met een drankje in de huiskamer en het heerlijke ontbijt is van 7.00uur t/m 10.00uur.
Met mooi weer hebben ze bij de achter ingang ook een terras.
Prima hotel voor ons vriendenweekend.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 22 oktober 2017 via mobiele applicatie

Schoon hotel en het vrouwelijke personeels is vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt ook prima, alleen wat vreemd dat je om koffie moet vragen. Kamer (nr 3) is basic en schoon. Wel jammer voor de (voor ons) te dunne kussens en de badkamerventilator die waarschijnlijk op een vochtigheidssensor werkt en daardoor bv pas na douchen aangaat en lang doorgaat. Hotel gesitueerd langs drukke weg. Op zich geen grote hinder van, tenzij je met raam open slaapt.

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 17 september 2017 via mobiele applicatie

Zeer fijn gemoedelijk familie hotel
Parkeren auto ook geen probleem
Een eigen nacht ingang is ook wel fijn (indien men wat later terug is )
Hygiene perfect, schone kamers en ontbijt niets aan op te merken
10 minuten lopen naar opstap voor tram die
Je midden in Gent afzet

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 18 augustus 2017 via mobiele applicatie

Dit betreft een zeer aangenaam familiehotel. De ligging is buiten Gent en dus ideaal om de stadsdrukte te vermijden. De kamer was groot en modern. Alles proper. Het bed is zeker comfortabel te noemen. In de bar heeft men de standaard Belgische bieren. Het ontbijt was goed. De service is eveneens goed.

Datum van verblijf: juli 2017
Reistype: Reisde voor zaken