Beoordeeld op 17 september 2017 via mobiele applicatie

Zeer fijn gemoedelijk familie hotel
Parkeren auto ook geen probleem
Een eigen nacht ingang is ook wel fijn (indien men wat later terug is )
Hygiene perfect, schone kamers en ontbijt niets aan op te merken
10 minuten lopen naar opstap voor tram die
Je midden in Gent afzet

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 18 augustus 2017 via mobiele applicatie

Dit betreft een zeer aangenaam familiehotel. De ligging is buiten Gent en dus ideaal om de stadsdrukte te vermijden. De kamer was groot en modern. Alles proper. Het bed is zeker comfortabel te noemen. In de bar heeft men de standaard Belgische bieren. Het ontbijt was goed. De service is eveneens goed.

Datum van verblijf: juli 2017
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 30 maart 2017 via mobiele applicatie

Geweldig klein hotel, waar je je erg thuis voelt. Kleine huiskamer met haardvuur, top personeel, heerlijk eten en prima ontbijt met altijd lekker vers brood.
We verblijven hier altijd met ons wielerploeg Orica -Scott en we komen hier altijd super graag.
De kamers zijn prima en de bedden liggen heerlijk zacht.

Kortom: als je een nacht in de buurt van Gent wil overnachten, dan kan ik zeker dit hotel aanbevelen!

Datum van verblijf: maart 2017
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 17 oktober 2016

een mooi kleinschalig hotel op korte afstand van de stad Gent. Prima uitvalbasis. De kamers zijn zeer schoon en ruim. Prima bed en ook de badkamer is schoon en modern. Ontbijt is meer dan goed. Er wordt een ei voor je gebakken indien gewenst.

Datum van verblijf: oktober 2016
Beoordeeld op 22 augustus 2016 via mobiele applicatie

Mooi, rustig en tof hotel
hotel kamers & badkamers zijn zeer mooi & proper!
Zeer lekker eten en goede koffie.
Zeer vriendelijke mensen.
Dicht bij centrum Gent
Zeer gezillig hotel om tot rust te komen.

Datum van verblijf: augustus 2016
Reistype: Reisde voor zaken