Vandaag geopend: 14:00 - 18:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Helemaal zen!

Heerlijke zwangerschapsmassage gehad op 34 weken zwangerschap. Zachte behandeling die me echt super ... meer lezen

Beoordeeld op 5 juni 2018
FreijaD6
Massage

Hemelse massage. Supervriendelijke ontvangst. Rustgevende aangename ruimte. Een echte aanrader, ik ... meer lezen

Beoordeeld op 22 maart 2018
IngridL2495
Lees alle 19 beoordelingen

Beoordeeld op 1 mei 2017 via mobiele applicatie

Warme ontvangst met lekkere thee. Daarna kan je een douche nemen met een huisgemaakte scrub. Heerlijk rustgevende massage. Een echte aanrader.

Datum van activiteit: mei 2017
Kizzy P, Eigenaar van Kizzy's Yoga en Massagehuis, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 mei 2017

Dank je voor uw feedback!

Beoordeeld op 1 mei 2017

Enorm genoten van de massage. Kizzy is een warm en zorgzaam persoon met 'magic' hands. Zeer zeker de moeite waard.

Datum van activiteit: april 2017

Dank je voor je feedback! :)

Beoordeeld op 20 april 2017 via mobiele applicatie

Gisterenavond heb ik bij kizzy massagehuis geweest voor een volledige bodymassage, leuke ontvangst en moet zeggen dat de massage fantastisch was voelde mij na de massage een volledig ontspannen persoon
Zeker een aanrader
Grt hilde

Datum van activiteit: april 2017

Dank voor je feedback!

Beoordeeld op 29 maart 2017

De yogales is iedere keer zeer aangenaam. Kizzy geeft op een rustige manier les en zorgt er voor dat je met een goed gevoel naar huis vertrekt!
Haar massage is een weldaad voor het lichaam!!

Datum van activiteit: maart 2017
Kizzy P, Eigenaar van Kizzy's Yoga en Massagehuis, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 maart 2017

Dank je voor je review Nelly! Tot binnenkort!

Beoordeeld op 16 maart 2017

Op maat gegeven Yogalessen voor beginners en gevorderden.
De ruimt waar de yogales wordt gegeven is zeer sfeervol en cosy. Voor de aanvang van elke les ontvang je een lekkere thee.

Datum van activiteit: maart 2017
Beoordeling verzameld in samenwerking met deze attractie