“Super verzorgd en vriendelijk !!”
Beoordeling van de Boshoeve

de Boshoeve
Geclassificeerd als nr. 11 van 18 Restaurants in Stekene
Keukens: Frans
Dineropties: Na sluitingstijd
Dineropties: Na sluitingstijd
17 maart 2020 beoordeeld

Zeer vriendelijk en verzorgd . Heel lekker gegeten !!! Een aanrader voor iedereen !!! Gezellig tafelen !!!

15 februari 2020 beoordeeld

Een top locatie super vriendelijke mensen en heel lekker eten en zeer goed om met kinderen langs te gaan !!!

11 februari 2020 beoordeeld

Lekkere dagelijkse kost, vriendelijke (en bij ons zeer snelle) bediening. Ook ideaal met kinderen! Saus bij Roodbaars mocht wat meer gebonden zijn, verder ok.

2 februari 2020 beoordeeld

Vandaag lekker vispannetje gegeten met verse puree, vis was vers en ook de prei en de champignons die erin zaten allemaal vers ! Mijn echtgenote had zalmfilet, ook super lekker en vers! Mooie grote porties aan een eerlijke prijs. Vriendelijke bediening!
Hier komen we zeker terug ! Begrijp de beoordelingen hieronder niet, misschien slecht gestart door nieuwe eigenaar, maar nu is het in ieder geval top!

5 december 2019 beoordeeld

woensdag 4 december 2019. We zijn een wandeling aan het uitzetten om in januari 2020 te doen met een groepje dames. Het pas heropende restaurant de Boshoeve zou onze stopplek zijn voor lunch. We dachten, toch even van te voren testen, gelukkig hebben we dat gedaan.
Bord met suggestie bleef heel de tijd staan. Menukaarten bleven op tafel liggen na onze bestelling. We hadden enkel hoofdgerecht, maar bestek voor voorgerecht bleef liggen. We dronken geen wijn, maar heel de tafel bleef vol staan met wijnglazen.
Er was niemand, maar toch zeker 35 minuten tot 40 minuten moeten wachten voor 2 garnaalkroketjes en een slaatje. Afgelopen nacht ziek geweest van slaatje.
We vroegen aan die gast waarom hij wel een bord buiten zette maar waarom er geen tekst op stond van bijvoorbeeld : we zijn OPEN.Onderweg waren wij namelijk een aantal mensen tegengekomen en die zeiden allemaal, dat is gesloten. We gaven die gast de TIP van de week: zet op je bord dat je open bent. Nee, zei hij, dat regent er af. Ok, volgens ons had hij niks anders te doen , maar goed. Toen wij de rekening vroegen, bleef de hele tafel vol staan en na betalen verlieten wij de zaak met een volle tafel, vol met onze menukaarten en vol met glazen.
Dit is niet wat we verwacht hadden en we zijn blij , dat we eerst van te voren langs geweest zijn, anders was onze uitstap met de dames ook in het niets uitgevallen.

Datum van bezoek: december 2019

Reizigers die de Boshoeve bekeken, bekeken ook

Stekene, Oost-Vlaanderen
Stekene, Oost-Vlaanderen

In de Boshoeve geweest? Deel je ervaringen!