“Verrassend goed restaurant”

Geschikt voor: Lokale keuken
Geschikt voor: Lokale keuken
15 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Als
Je bij het restaurant komt denk je is dit wat. Het eten bleek verrassend goed te zijn. Leuke bediening en het nagerecht wat je van ze krijgt is super lekker. Als je naar Ronda gaat mag je dit niet missen.

11 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Eigenlijk zouden wij dit niet moeten schrijven want dit is een juweel van een restaurant. Dus met dit soort beoordelingen komen er meer mensen en dat kunnen ze misschien niet aan. Zes tafeltjes in het volle licht. Maar zo gaat dat vaak in Spanje. En dan komt het eten: wij aten jamon Iberica vooraf en als hoofdgerecht risotto. Werkelijk voortreffelijk. Ondersteund door de deskundige en vriendelijke bediening. En verrassend ongevraagd ( en dus ook gratis) pannacotta na. Je kan gewoon niet weggaan zonder dit alles te belonen met een mooie fooi.

2 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastisch restaurant! Klein maar fijn. Kwalitatief goed eten, hamburger en risotto waren erg lekker. Personeel erg vriendelijk en trots op hun restaurant.

20 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Puur op basis van de Tripadvisor ratings naartoe gegaan. Als je binnenkomt vraag je je af waar je beland bent. Toch heeft het iets. Ze hebben niet veel tafels en sluiten om 20:30 geloof ik. Vooral toeristen. We hebben snel en heerlijk gegeten. Een all female, open keuken en natuurlijk dat desert..... zeker een aanrader

Datum van bezoek: februari 2020
14 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanaf de buitenkant zou je er misschien niet heel snel heen gaan. Maar het eten was ontzettend lekker de Gamba’s games alligilio waren echt heerlijk en een hele grote portie. Ook de risotto is echt een aanrader. En ontzettend vriendelijke mensen. En we kregen een lekker toetje van het huis.

Datum van bezoek: december 2019

Reizigers die Santa Maria bekeken, bekeken ook

In Santa Maria geweest? Deel je ervaringen!