3 personen bekijken dit hotel
Reserveer nu, betaal bij aankomst
TravelocityUS$ 265
TripadvisorUS$ 265
Trip.comUS$ 314
Beoordeeld op 1 juli 2018 via mobiele applicatie

Positief is:
Receptionist is top..tegelde meteen kamer op lagere verdieping bij aankomst( heb hoogtevrees)
Piccolo
Raoul en Jennifer en chef restaurant zijn top!
Prachtig uitzicht!!
Mooi fijn zwembad maar erg stijlloos qua vorm
Strandje ernaast erg leuk
Rotsen eronder prachtig
Kamer erg seventies
Desserts fantastisch
Persoonlijke bediening aan tafel

Negatief is:
Ga hier niet halfpension als vegetarier aub...alleen vis of vleesmenu...erg saai..let op! Je krijgt geen aardappelen of groentes...heel vreemd!!
Voorgerechten zijn ook vreemd voor moeilijke eters
Bijna niemand in Roses spreekt Engels...hier alleen n paar jongeren en chef restaurant
In 4 dgn tijd 1x douchegel en shampoo gezien
Hotel ligt afgelegen voor mensen die hoogtevrees hebben...ik dus...zat 4 dgn vast voor mijn gevoel...want wegje erheen blijkt best hoog
1 bedienster zeer chaotisch en stressig...pinnig...niet leuk

Datum van verblijf: juli 2018
AlbertSubiros, Director de Relaciones Públicas van Almadraba Park Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 juli 2018

Dear Chloe,
Thank you very much for your review. We really appreciate your comments and we will share with all our team.
Thank you very much for your support.
Looking forward to hearing from you soon,
Warm regards,
Albert
PR Manager
Almadraba Park Hotel

Beoordeeld op 22 juni 2018 via mobiele applicatie

Kwamen hier al 2 keer eerder, laatste keer in 2013.
Onze ervaringen waren destijds zo goed dat wij zonder nadenken weer boekten. Bij aankomst werd een misverstand over de gevraagde , maar niet beschikbare, kamer soepel opgelost. Mooie kamer gekregen met 2 badkamers groot balkon met zeezicht, prima bedden, koelkastje, alles outdated maar goed onderhouden en schoon. Ontbijt in buffetvorm, roerei, omelet wel bestellen want niet kant en klaar. Kazen, vleeswaren, vers fruit, vers gebakken brood en croissants.
Wijn uit de streek tegen zeer aantrekkelijke prijzen en doet niet onder voor de franse of Italiaanse.
Waarom dan niet uitstekend? We rekenden op een dagelijks wisselend keuzemenu maar zoonlief had net het concept aangepast. Elke dag hetzelfde keuzemenu met elke 3 of 4 dagen 2 gerechten gewijzigd . Dan ben je er gauw doorheen zeker als je geen liefhebber bent van seafood. Je kan wel iets anders krijgen maar dan moet je wel aandringen. Kies daarom niet voor halfpension, er is in Roses genoeg te kiezen. Dan nog het lunch restaurant bij het zwembad. Daar aten we bij vorige bezoeken de lekkerste gerechten. Nu? Gesloten . Er werd nog nagedacht of het weer opgestart werd maar dat gebeurde in de 10 dagen dat wij er waren niet. Gemiste kans. Conclusie : boek gerust dit hotel, het ligt prachtig, hoog service niveau maar ga niet voor halfboard en zeker niet voor fullboard want dan krijg je als lunch dezelfde keus als voor het diner.

Datum van verblijf: juni 2018
AlbertSubiros, Director de Relaciones Públicas van Almadraba Park Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 juni 2018

Dear Gideon,
Thank you very much for your support.
Looking forward to hearing from you soon,
Warm regards,
Albert
PR Manager
Almadraba Park Hotel

Beoordeeld op 22 mei 2017 via mobiele applicatie

Mooi gelegen hotel zoals hier meermaals aangegeven.Sobere kamers met 1 belangrijk nadeel. Veel te harde matrassen.Elke nacht een spiralen gevecht hoeft niet.Voor de rest kan ik enkel voordelen bedenken.Of nog 1 tje ,te koud zout zwembad (19 gr) zou d.m.v warmtepomp moeten bijverwarmd worden tot min. 23 gr.

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 12 augustus 2015

Naar dit hotel kom je voor de prachtige verzichten, de Spaans koloniale stijl, het vriendelijke en stijlvolle personeel, de omkadering, de geweldige diners met bediening aan tafel, het heerlijke ontbijt op het terras, de zwembadbar met resto, de salamanders op het avondterras, de wandelingen langs de canyelles. Kortom, een jaarlijkse aanrader voor mensen die op zoek zijn naar iets meer dan een toeristenhotel. Wij konden zelfs met 2 kids (gratis) op de kamer verblijven mits een mailtje naar de directie.

Kamertip: Alle kamers hebben een mooi uitzicht. Vraag best geen kamer boven de keuken.
Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeeld op 25 september 2014

Prachtig gelegen hotel aan de baai van Rosas. Ontbijt op het terras met een prachtig zicht. Interessante keuken en wijnkaart met interessante wijnen voor ieders beurs.. Een echt verblijfhotel. Het personeel is zeer vriendelijk en gedienstig.
Enig nadeel de hoogte- verschillen en tientallen trappen die voor minder mobiele mensen een probleem vormt

Datum van verblijf: augustus 2014