Leg de laagste prijs van deze websites vast
TripadvisorUS$ 97
Orbitz.com
PricelineUS$ 97
eDreams
Expedia.comUS$ 97
Hotels.comUS$ 97
Beoordeeld op 25 mei 2019 via mobiele applicatie

We hadden er veel zin in.
Ook ons reisbureau zij tegen ons dat prijs kwaliteit dit een goed hotel was.
Na 1400 kilo meter en we aan kwamen viel het ons niet tegen.
We werden door de receptie goed geholpen.
Schone kamers lekkere douche fijn bed , maar het eten
Ja ik ben een lekkere eter en mijn vrouw ook maar wat een weinige variatie
Een salade bar
Warm buffet altijd pasta aardappel met een ei erop
Groenten altijd kool broccoli wortel doperwt spinazie
Friet had de frituurvet niet aangeraakt
Dan het vlees , heb je even
De showkok achter de bakplaat die beter geen kok kan zijn plette al het vlees met zijn platte pallet mes op de bakplaat en het vlees gortdroog werd
Vlees wat hij serveerden per dag was lams cotelette kabab vlees op een houten spies burger sardien uit de diepvries die echt niet te haggelen was en nergens ook geen smaak aangaf zoals peper en zout
Ook bakte hij smorgen voor het ontbijt een spiegel ei die half rauw was
Snappen jullie het
Nee eten raad ik niet aan misschien 3 dagen maar dan krijg je weer het zelfde.
Ook mensen die een allergie hebben lactose of gluten nauw dan heb je een probleem want geen keus
De showkok praat geen Engels en geeft je ook geen goed advies en weet niet waar hij het over heeft als je iets vraagt.
Ik zelf ben een kok in hart en nieren maar als je in Spanje bent aan de zee verwacht je toch wel dat je voldoende variatie kan bedenken.
De bediening met name de Spaanse werken keihard echt welverdiend.
Ook kan je genieten als je aan het eten bent savonds dat je naast een zwembad zit te eten en allerlei mensen in soorten en maten ziet in hun badkleding
Nee nooit meer !!

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 4 augustus 2017 via mobiele applicatie

Prima hotel om te verblijven, direct aan het strand. Echter;
Geen parkeergelegenheid in nabijheid hotel door drukte hoogseizoen.
Personeel hotel en met name baliepersoneel hebben nog nooit van hospatality gehoord, een groet kan er niet van af, hangt een negatieve sfeer.

De dames van de housekeeping begrepen dit spel wel.

Ontbijtbuffet matig vóór bijna € 200,00 per nacht.

Positief punt: honden worden toegelaten!

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 12 oktober 2016

Hotel voor heel weinig, genoten van het weer vooral. ALs je er van houdt om snel op het strand te zitten dan is dit hotel prima te doen. Je loopt vanaf de ingang zo het strand op.
Het eten was goed (ontbijt en middageten gehad), zit wel weinig variatie in, maar er wordt hard voor je gewerkt.
Kamer prima, goede airco en werkende WiFi.

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 3 november 2015

het eten is zeer goed en de mensen zijn heel vriendelijk en ze kennen veer talen dus dat is ook goed en wat het eten betreft daar kom ik zeker voor terug toch zeker de vis en de couscous die zijn geweldig en dan is het er heel proper want je kan er van de grond eten groetjes Linda

Datum van verblijf: oktober 2015
Beoordeeld op 10 april 2015

De kamers waren zeer netjes, en goed onderhouden. Voor de betaalde prijs had ik geen grotere kamer verwacht. Het eten was in buffetvorm, en ook zeer verzorgd, met voldoende afwisseling. Internet aan 1 euro per dag was ook voldoende van kwaliteit

Datum van verblijf: april 2015