2 personen bekijken dit hotel
Gratis annuleren tot 25/08/22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Gratis annuleren tot 26/08/22
Agoda.com
Hotels.comUS$ 154
PricelineUS$ 161
Trip.comUS$ 165
Beoordeeld op 12 oktober 2016

Hotel voor heel weinig, genoten van het weer vooral. ALs je er van houdt om snel op het strand te zitten dan is dit hotel prima te doen. Je loopt vanaf de ingang zo het strand op.
Het eten was goed (ontbijt en middageten gehad), zit wel weinig variatie in, maar er wordt hard voor je gewerkt.
Kamer prima, goede airco en werkende WiFi.

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 3 november 2015

het eten is zeer goed en de mensen zijn heel vriendelijk en ze kennen veer talen dus dat is ook goed en wat het eten betreft daar kom ik zeker voor terug toch zeker de vis en de couscous die zijn geweldig en dan is het er heel proper want je kan er van de grond eten groetjes Linda

Datum van verblijf: oktober 2015
Beoordeeld op 10 april 2015

De kamers waren zeer netjes, en goed onderhouden. Voor de betaalde prijs had ik geen grotere kamer verwacht. Het eten was in buffetvorm, en ook zeer verzorgd, met voldoende afwisseling. Internet aan 1 euro per dag was ook voldoende van kwaliteit

Datum van verblijf: april 2015
Beoordeeld op 17 maart 2013

We verbleven in dit hotel in september 2012. Het was buiten snikheet en de afwezigheid van airco in de kamers maakt het slapen bij momenten ondraaglijk. Ik las dat de installatie van airco al jaren beloofd wordt, doch dat lijkt me zeer moeilijk.
De pluspunten: super eerlijke en zeer vriendelijke bediening, zowel in de zaal, als op het terras, als aan de receptie. Eerlijke prijzen, correcte service.
De minpunten: afwezigheid van airco en een iets te kleine keuze aan het buffet. Ook de verplichte zitplaats voor het avondeten zint me niet zo.
Maar de algemene indruk is toch positief en ik zou het hotel zeker aanraden.

Kamertip: De single rooms liggen aan de zijde van het stadscentrum en hebben zich op beton. Wij hadden zijdelings zeezicht en vooral zicht op de parking. Frontaal zeezicht kan een aanrader zijn.
Datum van verblijf: september 2012
Beoordeeld op 13 oktober 2009

naast vriendelijke bediening het lekker lekker eten en de nette kamers met prachtig uitzicht (lateraal maar toch super) slechts 3 minpunten die voor sommigen (voor ons dus) echt wel belangrijk waren : 1) geen airco op de kamer en in het restaurant - het was er eind september soms nog meer dan 30 graden, 2) het buffet was rijkelijk alleen veelal verassend want je had er het raden naar wat het was - jammer voor verspilling want je had vaak iets anders op je bord dan je verwachte, 3) het zwembad was super alleen konden we er niet in omdat het er snikheet was - dak ging nooit open - jammer

Datum van verblijf: september 2009