Marc B
Kruiningen, Nederland

Een topper aan de Costa Brava !

Beoordeling van Hotel Mediterráneo
5,0 van 5 bollen15 apr 2024 beoordeeld
We gaan deze zomer voor de 5de keer! Zowel het 4- als het 3-ster gedeelte heeft een prima prijs-kwaliteit verhouding. Alles proper en netjes, goede bedden, prima service, vriendelijk personeel, leuke infrastructuur en vooral: heerlijke buffetten.
Datum van verblijf: september 2023
Kamertip: Gebruik van de ondergrondse privé parking is vrij duur maar wel comfortabel.
Reistype: Bezocht met een partner
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenKamers
4,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
0.1 km van Hotel Mediterráneo
0.7 km van Hotel Mediterráneo
4.5 km van Hotel Mediterráneo
Meer hotels in Roses bekijken
Beoordeeld op 24 mei 2023

Alhoewel de ligging van het hotel tov zeepromenade zeer ok is (5tal minuten) is ligt het hotel in een doodse buurt, als een soort grote, onaangename betonnen blok.
Aan de check in balie zijn 3 "loketten" maar slechts eentje checkt in, in de 2 andere staan 2 mensen gewoon op jou te kijken terwijl je in de rij een half uurtje aanschuift.
Kamers zijn relatief klein met 2 single bedden (wij hadden eerst een kamer met 3 bedden waarin je je gewoon bijna niet kon bewegen), douche staat in een bad wat redelijk gevaarlijk is om uit te glijden.
Het zicht vanop je (klein) terras is triest : een stuk parking en betonnen blokken.
Er is genoeg keuze van eten maar de kwaliteit is niet denderen, zeker als je jezelf 4* geeft.
Mooie tuin met zwembaden. Als je je badhanddoeken echter wil ruilen betaal je 2 euro (?).
Ontbijt vanaf 8u, is te laat als je daarna op uitstap vertrekt.
Al bij al : geen aanrader, zeker niet voor die prijs.

Datum van verblijf: mei 2023
Beoordeeld op 18 juli 2022 via mobiele applicatie

Na 20 jaar nog eens opnieuw dit hotel bezocht en een fantastische tijd gehad. Je ziet amper de verstreken jaren in dit perfect onderhouden hotel. De zwembaden geven voor iedereen wat wils. Een badje voor kleinere kinderen, een zwembad voor de sportievere personen en een rustig 18+ zwembad. Bovendien is er overal voldoende om n gevarieerde lig gelegenheid. Onder een palmboom of parasol met zicht op het zwembad of verder in de tuin waar het iets rustiger is. Ook het strand is op 1 minuut wandelen door een rustige buurt. Rustige buitenbar. Ruime, propere en goed uitgeruste kamers. Wij hadden een familiekamer op de eerste verdieping met zicht op de tuin en die hadden een extra ruim terras. Enorm uitgebreid ontbijt en avondbuffet dat toch variatie geeft en een hele lekkere wijnkaart met de mogelijkheid om je fles te bewaren voor een volgende week avond. Personeel is ook zeer (kind)vriendelijk. Auto parkeren in de ondergrondse parking is zeker een (weliswaar betalende) meerwaarde.

Datum van verblijf: juli 2022
Beoordeeld op 25 september 2021

Zeer goede locatie, dicht bij het strand op 150m stappen.
Mooi uitzicht bij de kamerkeuze zwembad.
Zeer lekker en gevarieerd ontbijt en avondeten.
Personeel zeer vriendelijk, onderhoud kamer tiptop in orde.

Kamertip: Kamerkeuze zicht op zwembad
Datum van verblijf: september 2021
Beoordeeld op 14 oktober 2019

Het was er zalig in één woord, genieten is hier dé boodschap. Heel mooie rustige kamers (Anexo), wel niet recthtstreeks aan het hotel, je moet gewoon efkes oversteken, maar voor ons veel rustiger een aangenamer. Het buffet 's morgens met cava, is enorm, zowel 's morgens als 's avonds ruime variatie, en je kan elke dag iets anders eten, ruim voldoende, wordt steeds aangevuld en de desserts zijn ook al om U tegen te zeggen. Het terras, en bar aan de zwembaden zijn heerlijk. Het personeel super vriendelijk en hulpvaardig. Toegankelijk voor minder validen, en ruime parking (betalend wel) onderaan hotel. We boekten recht al voor volgend jaar in het voorjaar 14 dagen. Roses, biedt heel veel om te zien en te doen, je bent dicht tegen grote steden en leuke kleinere. Dus zeker een aanrader, helaas waren we wel wat bijgekomen na ons verblijf.....

Kamertip: voor ons was de anexo iets rustiger, wel minder luxueus en iets voordeliger.Achterzijde van Anexo heeft zon in namiddag.
Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 10 oktober 2019 via mobiele applicatie

Prachtig hotel, met veel faciliteiten.
Wij hadden net als vorig jaar half pension. Geweldig eten.
Personeel vriendelijk en servicegericht. Elke avond optredens van acrobatiek, goochelaar of zang. Ook prima uitvalbasis voor diverse dagtrips.

Datum van verblijf: september 2019