6 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
PricelineUS$ 163
eDreamsUS$ 163
StayForLong
ZenHotels.com
Beoordeeld op 14 oktober 2019

Het was er zalig in één woord, genieten is hier dé boodschap. Heel mooie rustige kamers (Anexo), wel niet recthtstreeks aan het hotel, je moet gewoon efkes oversteken, maar voor ons veel rustiger een aangenamer. Het buffet 's morgens met cava, is enorm, zowel 's morgens als 's avonds ruime variatie, en je kan elke dag iets anders eten, ruim voldoende, wordt steeds aangevuld en de desserts zijn ook al om U tegen te zeggen. Het terras, en bar aan de zwembaden zijn heerlijk. Het personeel super vriendelijk en hulpvaardig. Toegankelijk voor minder validen, en ruime parking (betalend wel) onderaan hotel. We boekten recht al voor volgend jaar in het voorjaar 14 dagen. Roses, biedt heel veel om te zien en te doen, je bent dicht tegen grote steden en leuke kleinere. Dus zeker een aanrader, helaas waren we wel wat bijgekomen na ons verblijf.....

Kamertip: voor ons was de anexo iets rustiger, wel minder luxueus en iets voordeliger.Achterzijde van Anexo heeft zon in namiddag.
Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 10 oktober 2019 via mobiele applicatie

Prachtig hotel, met veel faciliteiten.
Wij hadden net als vorig jaar half pension. Geweldig eten.
Personeel vriendelijk en servicegericht. Elke avond optredens van acrobatiek, goochelaar of zang. Ook prima uitvalbasis voor diverse dagtrips.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 6 augustus 2019

Zalig hotel op 150 meter van een mooi strand
Veel activiteiten in het hotel en daarbuiten
Een rustige wandeling naar het centrum van rosés via de promenade is een aanrader
Lekker ontbijt en elke dag een uitgebreide keuze voor het avondeten
Ideaal voor gezinnen met kinderen

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 21 juni 2019

we wilden dit jaar ook eens vroeger op seizoen op reis, dus eind mei/begin juni, en schrokken, dit hotel was al goed voel. Het was er in een woord fantastisch, alles tot in de puntjes verzorgd, hartelijk ontvangst, een probleempje zo opgelost. Wij logeerden in de annex, wat rustiger en kleinschaliger is, en gingen telkens ontbijten en avondeten in het hoofd gebouw, alles daar ook heel goed georganiseerd, buffet zowel 's morgens als 's avonds, niets tekort gekomen en alles vers bereid. Bij ontbijt kan je ook bubbels krijgen, en dat is ook zeer uitgebreid. 3 zwembaden die de 2 de week al veel volk trokken daar het weer ineens naar zomer ging. Een leuke bar aan de zwembaden, waar je eventueel ook ' s middags nog een hapje kan eten. De animatie werd toe juist opgestart. We kijken al uit naar eind september om er terug heen te gaan. Zeker een aanbeveling. Een ondergronds parking tegen betaling, en bovengronds ook parkeerplaatsen.Er wordt ook well-ness aangeboden, verhuur fietsen, en er is ook een fitness.

Kamertip: annex is iets goedkoper en rustiger, het hoofdgebouw is luxueuzer en de kamers zijn groter, idealer voor met kinderen.
Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 1 mei 2019 via mobiele applicatie

20 minuutjes lopen naar centrum rosés. Is zeker te doen in de Spaanse zon. Ontbijt is prima, we hebben niet gedineerd hier. Kamers zijn schoon en niet heel rumoerig. Bar is prima, zowel buiten als binnen.

Datum van verblijf: mei 2019