7 personen bekijken dit hotel
Agoda.com
eDreamsUS$ 192
FindHotelUS$ 191
Beoordeeld op 21 juni 2019

we wilden dit jaar ook eens vroeger op seizoen op reis, dus eind mei/begin juni, en schrokken, dit hotel was al goed voel. Het was er in een woord fantastisch, alles tot in de puntjes verzorgd, hartelijk ontvangst, een probleempje zo opgelost. Wij logeerden in de annex, wat rustiger en kleinschaliger is, en gingen telkens ontbijten en avondeten in het hoofd gebouw, alles daar ook heel goed georganiseerd, buffet zowel 's morgens als 's avonds, niets tekort gekomen en alles vers bereid. Bij ontbijt kan je ook bubbels krijgen, en dat is ook zeer uitgebreid. 3 zwembaden die de 2 de week al veel volk trokken daar het weer ineens naar zomer ging. Een leuke bar aan de zwembaden, waar je eventueel ook ' s middags nog een hapje kan eten. De animatie werd toe juist opgestart. We kijken al uit naar eind september om er terug heen te gaan. Zeker een aanbeveling. Een ondergronds parking tegen betaling, en bovengronds ook parkeerplaatsen.Er wordt ook well-ness aangeboden, verhuur fietsen, en er is ook een fitness.

Kamertip: annex is iets goedkoper en rustiger, het hoofdgebouw is luxueuzer en de kamers zijn groter, idealer voor met kinderen.
Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 1 mei 2019 via mobiele applicatie

20 minuutjes lopen naar centrum rosés. Is zeker te doen in de Spaanse zon. Ontbijt is prima, we hebben niet gedineerd hier. Kamers zijn schoon en niet heel rumoerig. Bar is prima, zowel buiten als binnen.

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 16 oktober 2018

wij zaten in dit gedeelte en we kregen een mooie kamer, heel rustig en volledig in orde. Het onderhoudspersoneel was zeer behulpzaam en vriendelijk. mooi balkon en kleiner dan de ovekant waar je supergrote kamers hebt. We zijn zeer tevreden, we moesten wel even de straat over om te gaan eten etc. maar dat deerde ons niet, wij waren zeer tevreden met ons rustiger gedeelte van het hotel. Was puur genieten, zowel bij eten, ontspanning, noem maar op. We hadden wel ondergrondse garage geboekt, maar die is ook aan overzijde, en gemakkelijk bereikbaar. Het was echt vakantie dit jaar met dank aan de goede zorgen van het personeel.

Beoordeeld op 16 oktober 2018

fantastisch hotel, je wordt er echt in de watten gelegd, personeel zeer hulpvaardig en doen alles met de glimlach. Mooie kamer, zeer rustig wel in de annexo, en dan moet je even de straat over om naar het hoofdgebouw te gaan, maar dat deerde ons totaal niet. Het buffet zowel ontbijt, middag als avond was heel gevarieerd en je wist nooit wat eerst nemen, wees zeker. Eten, entertainment - zelfs einde september - dik in orde. Drie verschillende zwembaden, een buiten bar heel leuk, waar je 's middags een kleinigheidje kan eten, en 's avonds sprookjes achtig verlicht, jaja wij komen zeker terug!

Beoordeeld op 4 oktober 2018

Het was ons derde verlof in dit hotel. Alles netjes en clean, goede bedden, leuke kamers. Super service. Leuk is het nieuwe zwembad "for adults only", dat is lekker relax baantjes trekken!
Ook leuk is de ondergrondse (betalende) parking, handig voor in- en uitladen, de veiligheid, de koelte en de gereserveerde plek. In de straten parkeren is hopeloos.
Uitstekende keuken alhoewel het in de loop der jaren lijkt af te zwakken. De smaak van de vele Britten helpt het culinaire niveau niet en de chef wordt ook een dagje ouder. Desalniettemin een uitstekende vakantiebestemming, die je lang op voorhand dient te boeken.

Kamertip: Zicht op de pool is natuurlijk aantrekkelijk, maar met de ganse dag zon en de avondanimatie verkiezen wij toch stadzicht.