Beoordeeld op 16 oktober 2018

wij zaten in dit gedeelte en we kregen een mooie kamer, heel rustig en volledig in orde. Het onderhoudspersoneel was zeer behulpzaam en vriendelijk. mooi balkon en kleiner dan de ovekant waar je supergrote kamers hebt. We zijn zeer tevreden, we moesten wel even de straat over om te gaan eten etc. maar dat deerde ons niet, wij waren zeer tevreden met ons rustiger gedeelte van het hotel. Was puur genieten, zowel bij eten, ontspanning, noem maar op. We hadden wel ondergrondse garage geboekt, maar die is ook aan overzijde, en gemakkelijk bereikbaar. Het was echt vakantie dit jaar met dank aan de goede zorgen van het personeel.

Beoordeeld op 16 oktober 2018

fantastisch hotel, je wordt er echt in de watten gelegd, personeel zeer hulpvaardig en doen alles met de glimlach. Mooie kamer, zeer rustig wel in de annexo, en dan moet je even de straat over om naar het hoofdgebouw te gaan, maar dat deerde ons totaal niet. Het buffet zowel ontbijt, middag als avond was heel gevarieerd en je wist nooit wat eerst nemen, wees zeker. Eten, entertainment - zelfs einde september - dik in orde. Drie verschillende zwembaden, een buiten bar heel leuk, waar je 's middags een kleinigheidje kan eten, en 's avonds sprookjes achtig verlicht, jaja wij komen zeker terug!

Beoordeeld op 4 oktober 2018

Het was ons derde verlof in dit hotel. Alles netjes en clean, goede bedden, leuke kamers. Super service. Leuk is het nieuwe zwembad "for adults only", dat is lekker relax baantjes trekken!
Ook leuk is de ondergrondse (betalende) parking, handig voor in- en uitladen, de veiligheid, de koelte en de gereserveerde plek. In de straten parkeren is hopeloos.
Uitstekende keuken alhoewel het in de loop der jaren lijkt af te zwakken. De smaak van de vele Britten helpt het culinaire niveau niet en de chef wordt ook een dagje ouder. Desalniettemin een uitstekende vakantiebestemming, die je lang op voorhand dient te boeken.

Kamertip: Zicht op de pool is natuurlijk aantrekkelijk, maar met de ganse dag zon en de avondanimatie verkiezen wij toch stadzicht.
Beoordeeld op 30 september 2018

Hotek park Mediterraneo **** ligt op wandelafstand van de wandeldijk.
Heel net goed onderhouden hotel. mooie grote kamers, heel net.
Super ontbijtbuffet en afwissellend buffet voor het diner. Voor buffetvorm lekker.
Mooie tuin met 2 zwembaden en kinderbad.

Beoordeeld op 6 september 2018

Een ideaal vakantie hotel, met een dikke 10. Heel kind vriendelijk en het personeel super aardig en behulpzaam. Kamers zijn schoon. Het annimatieteam is eveneens geweldig. Het eten is in buffervorm en er is ruim voldoende keus. Het eten wordt bereid waar je bij staat. Het straks ligt op 200 meter van het hotel. Kortom een super hotel. Het enige nadeel is het parkeren, zeker in het hoogseizoen. Maar dit is dan ook echt het enige maar weegt niet op tegen het verblijf zelf.

Kamertip: Kies voor het mediterrano park deel
Datum van verblijf: juli 2018