Beoordeeld op 6 september 2018

Een ideaal vakantie hotel, met een dikke 10. Heel kind vriendelijk en het personeel super aardig en behulpzaam. Kamers zijn schoon. Het annimatieteam is eveneens geweldig. Het eten is in buffervorm en er is ruim voldoende keus. Het eten wordt bereid waar je bij staat. Het straks ligt op 200 meter van het hotel. Kortom een super hotel. Het enige nadeel is het parkeren, zeker in het hoogseizoen. Maar dit is dan ook echt het enige maar weegt niet op tegen het verblijf zelf.

Kamertip: Kies voor het mediterrano park deel
Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 23 augustus 2018 via mobiele applicatie

Prima hotel

Kamers meer dan goed verzorgd en een keurige en schone badkamer.

Wij hadden een kamer met een extra bed en dat was prima opgelost met een goede bedbank.

Parkeren kan in de nabijheid maar het was wel een uitdaging om een plekje te vinden...

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 13 juli 2018 via mobiele applicatie

Zeker een aanrader alles was in orden, enige misschien dat de WiFi verbinding traag is maar normaal voor spanje vermoed ik. Alles was proper mooi verzorgd lekker en gevarieerd eten. Het laat eten om 19.30 vonden we ook minder wij eten liever wat vroeger, maar das persoonlijk.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 19 juni 2018 via mobiele applicatie

Zeer goed hotel. Personeel zeer vriendelijk. Lekker eten. We hadden alleen slecht weer. Weinig activiteiten in Rosas. Auto en fietsen gehuurd. Verschillende uitstappen gemaakt naar Cadaques, Fiqueras, San Père Pescador, Empuriabrava.

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 8 juni 2018 via mobiele applicatie

Pluspunten:
Prijs kwaliteit
Proper hotel
Kwaliteit eten heel lekker
Goede faciliteiten
Vriendelijk personeel
Enkele mensen doen hun best om Nederlands te spreken wat enorm gewaardeerd wordt

Minpunt: wij zijn met erg gemengde gevoelens vertrokken. De rekening op het einde klopte niet. Hierbij het verhaal: wij waren vol pension ingecheckt. Op de middag konden we dus altijd in het restaurant eten. Echter 2 middagen sliep ons zoontje. Wij vroegen of het mogelijk was of we ook op het terras aan het zwembad iets konden eten of take away konden doen. De dame van de bar aan het zwembad zei dat dit kon mits een beperktere keuze. We konden enkel een burger of een broodje kiezen. Dus geen pasta of salade of zo. Dat was ok voor ons. Vandaar dat we daar 2x gegeten hebben. Dit bleek dus te zijn aangerekend toen we vandaag wilden uitchecken. De receptioniste wist van niets en haalde de manager erbij. Die dame zei dat dit niet zo was en dat we moesten betalen. Toen we zeiden dat wij niet de prijs moesten betalen voor een misverstand met haar personeel. Ik kreeg naar mijn oren dat de dame aan de bar mij niet zal begrepen hebben, dat haar Engels niet goed is. Want en ik citeer: "we zijn geen internationaal hotel". Ik heb er Nederlands, Frans, Engels en Duits gehoord rondom mij, maar nee hoor, ze zijn geen internationaal hotel. Van een dergelijke onprofessionele reactie was ik om te ontploffen. Ik antwoordde dat het dan wel heel vreemd was dat ze geen Engels verstond terwijl we exact voorgeschoteld kregen wat we besteld hadden. Zo slecht zal haar Engels dan toch niet geweest zijn. Normalerwijze zou je verwachten dat ze het laten vallen ( het ging over och God 30 EUR), maar nee hoor, het beste wat ze kon doen was 50-50. Dus voor 15 EUR zijn wij daar met een erg rot gevoel vertrokken. Dit voor een hotel waar we de 2e keer verbleven zijn. Dit voor een hotel waar we meer dan 3000 EUR uitgegeven hebben. Jammer. We gaan er nooit meer terug. Wij moesten de prijs betalen voor een misverstand met hun personeel. En daar kan ik niet mee om. Ik zou me als manager van zo'n groot hotel niet laten kennen voor 15 EUR.

Datum van verblijf: juni 2018