6 personen bekijken dit hotel
Hotels.comUS$ 163
TravelocityUS$ 186
Beoordeeld op 23 september 2017

voorzieningen goed vriendelijk personeel
ontbijt goed warme maaltijden was de patat altijd koud veel vis voor mensen met vis allergie niet zo veel keuze mooie kamers goed zwembad vlak aan her strand promenade erg mooi met veel leuke restaurants

Datum van verblijf: oktober 2016
Beoordeeld op 5 augustus 2017

Voor de 11 de maal op rij waren we op vakantie in Victoria .We werden vriendelijk ontvangen Door de nieuwe directeur Patrick .Het personeel was zoals steeds bijzonder vriendelijk en de keuken was zonder meer top .Ook receptie ,bar ,welnescentrum draaiden op volle toeren .De propere kamers en de goed verzorgde tuin met zwembad en de schitterende ligging op de dijk zorgen ervoor dat Victoria een topper mag worden genoemd .

Kamertip: Frontaal en links volinks vooraan mooi zeezichtoraan mooi zeezicht
Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 11 juli 2017

Heel mooi en proper hotel. Eten is lekker en voldoende gevarieerd Heel mooie omgeving, je hoeft enkel maar de promenade over te steken en zit direct op het strand dan. Ik zou zeker terug gaan en iedereen dit hotel aanraden!!

Datum van verblijf: juli 2017
PrestigeHotels-Dpto, Dpto. de Calidad van Prestige Victoria Hotel & Spa Elit, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 juli 2017

Dank u voor Farnos een perfecte score en het aanbevelen van ons hotel om andere reizigers!

We zijn erg blij om te weten dat u uw verblijf bij ons hebben genoten.

We hopen dat ze snel terug hebben!

Beoordeeld op 25 september 2016

We waren opnieuw te gast in Hotel Victoria .Het Hotel is nog beter geworden .Het eten is zeer verzorgd en nu is er ook show coocing .Onder leiding van directrice Sonja Aribau is het personeel bijzonder vriendelijk .Kortom hotel victoria is een topper met bovendien een puike ligging vlak aan het strand .

Kamertip: Met zijzeezicht op vierde verdieping
Datum van verblijf: juni 2016
Beoordeeld op 26 juli 2016 via mobiele applicatie

Eten is goed, iedere avond wat te doen in de vorm van live muziek.
Kamers netjes en schoon. Bedden met matrassen om op te liggen bij het zwembad. En 20meter lopen vanuit de tuin zit je aan het strand.
Parkeren is het enige min punt. De parkeerplaatsen in de buurt van het hotel zijn allemaal vol en staan de mensen vaak een hele week. Parkeren dus verder achterin Roses na veel rondjes rijden. Ga je een avondje eruit kom je terug kun je weer 20min zoeken naar een plek. Het hotel heeft geen eigen parkeerplaatsen.

Datum van verblijf: juli 2016