anita v
Lint, België

Ik denk dat er beter hotels te vinden zijn in Roses.

Beoordeling van Hotel Roses Platja
3,0 van 5 bollen21 okt 2021 beoordeeld
De achterkant van het hotel ligt aan de zee, maar als je de pech hebt dat je kamer aan de rechter zijkant ligt, krijg je heel wat nachtlawaai, vooral van afvalcontainers die 's nachts worden opgehaald !
Het hotel heeft 4 verdiepingen en maar twee kleine liften (mét bagage kunnen er maar 2 personen mee). Ook de eetzaal lijkt me niet aangepast aan het grote aantal toeristen als iedereen tegelijk aan tafel wil : een hele tijd aanschuiven aan de buffettoog, zodat een deel van je eten al koud is voor je aan tafel zit.
De kamers zijn netjes, maar verouderd.
Datum van verblijf: oktober 2021
Is er een probleem met deze beoordeling?
0.6 km van Hotel Roses Platja
  • Expedia.com
4.0 km van Hotel Roses Platja
Meer hotels in Roses bekijken
Beoordeeld op 2 augustus 2020 via mobiele applicatie

Vanwege Corona naar dit hotel verplaatst. Goed alternatief en prima verblijf! Geen klachten, mooie lokatie en strandtuin. Kamer is basic maar goed. Prima schoonmaak. Strand voor de deur en centrum op loopafstand. Het enige minpunt is dat de tuinman de tuin schoon blaast met een bladblazer i.p.v. een hark! Herrie!

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 7 augustus 2019

Eigenlijk heel goed meegevallen, onze verwachting werd ruim overtroffen .
Ruime kamers voor een 3 ster, zeer goede hygiëne, leuke badkamer , in het hoogseizoen is het vrij druk aan de zeezijde, vooral s'avonds. Wij waren dus zeer blij met ons zijzeezicht waardoor we de zee in zicht hadden maar ook de rust s'avonds. Het eten met een grote variatie en vers , een paar keer verbaasd geweest met hele buffetten met sea food, scampi's , langoesten , mosselen , calemares, dorade, Paella etc. kon gewoon niet op . Ontbijt is heel erg uitgebreid met cava a volonteé voor zij die dat willen of kunnen op dit tijdstip
Het personeel is er heel vriendelijk en super professioneel , van de receptie tot de bar, keuken en kamerpersoneel en dat voelt goed aan, geen gesukkel en amateuristisch gedoe maar heel vlot op een vriendelijke manier.
Ligt aan de promenade, dus is de voorzijde vrij druk, wel enig is dat er een stuk strand omgetoverd werd tot tuin met palmbomen voor de eigen hotelgasten, toegeven dat dit toch wel uniek is op deze locatie. Er is ook een kleiner maar rustig zwembad aan de achterzijde, leuk om een paar baantjes te kunnen trekken in alle rust voor het ontbijt , en dat in hoogseizoen.
Dan de parking, eeuwig probleem overal op de Costa's, is veel te klein natuurlijk, maar, recht over het hotel staat er een keigrote gratis parking aan de citadel, voor ons geen probleem .En ja, er komt stof op je wagen maar dat heb je overal in een warm land, ook als je betalend parkeert .( wij vonden trouwens altijd plaats onder een boom, lekker koel )
Kortom, een prima hotel in al zijn facetten op een drukke bestemming, en ik kan het zeker aanraden .

Kamertip: in hoogzeizoen kun je beter een kamer met zijzeezicht vragen , voorkant is vrij druk op de promenade.
Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 8 september 2017

Ik kan dit hotel sterk aanraden. Onze kamer voldeed zeer zeker aan de verwachtingen. We boekten voor een kamer met ontbijt en het ontbijtbuffet was werkelijk heel gevarieerd en goed. Het hotel is gelegen aan het strand dus dit is ook al top.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 23 juli 2016

Zeer fijn hotel in Rosas. Uitstekende kamer voor rolstoelgebruikers waar plaats is voor vier mensen om te slapen. zeer Ruime badkamer. Om toch enkele minpuntjes te noemen, geen zeezicht en ook geen balkon. Goed restaurant met zicht op de promenade, strand en zee. Zeer vriendelijk personeel staat steeds voor je klaar, geen inspanning is hen te veel. Gingen bijna zelf mijn handbike uit de bergruimte halen, was makkelijk dat we deze niet steeds naar boven moesten meenemen op de kamer. Enkel de parkeergelegenheid is een probleem, slechts twee plekken voor heel het hotel en als je een dagje weg bent riskeer je op de straat te moeten parkeren, de staf doet er wel alles aan om te checken of er geen auto's op de plek staan zonder invalidenkaart. Vorig jaar verbleven we in Goya Park maar deze is veel beter. Uitstekende ligging ten opzichte van Rosas. Normaal gezien volgend jaar terug.

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 25 juni 2016 via mobiele applicatie

Fijn hotel direct aan zee. Superfijne ligging. Heerlijke kamer met zeezicht. Eten wisselend van matig tot erg goed! Verschillende koks? Personeel idem..van onvriendelojk tot zeer vriendelijk, hartelijk en behulpzaam. Aanrader!!

Datum van verblijf: juni 2016