3 personen bekijken dit hotel
Gratis annuleren tot 29/05/22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Gratis annuleren tot 28/05/22
Destinia.com
Gratis annuleren tot 21/05/22
PricelineUS$ 77
Hotels.comUS$ 77
TravelocityUS$ 77
Beoordeeld op 8 september 2017

Ik kan dit hotel sterk aanraden. Onze kamer voldeed zeer zeker aan de verwachtingen. We boekten voor een kamer met ontbijt en het ontbijtbuffet was werkelijk heel gevarieerd en goed. Het hotel is gelegen aan het strand dus dit is ook al top.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 23 juli 2016

Zeer fijn hotel in Rosas. Uitstekende kamer voor rolstoelgebruikers waar plaats is voor vier mensen om te slapen. zeer Ruime badkamer. Om toch enkele minpuntjes te noemen, geen zeezicht en ook geen balkon. Goed restaurant met zicht op de promenade, strand en zee. Zeer vriendelijk personeel staat steeds voor je klaar, geen inspanning is hen te veel. Gingen bijna zelf mijn handbike uit de bergruimte halen, was makkelijk dat we deze niet steeds naar boven moesten meenemen op de kamer. Enkel de parkeergelegenheid is een probleem, slechts twee plekken voor heel het hotel en als je een dagje weg bent riskeer je op de straat te moeten parkeren, de staf doet er wel alles aan om te checken of er geen auto's op de plek staan zonder invalidenkaart. Vorig jaar verbleven we in Goya Park maar deze is veel beter. Uitstekende ligging ten opzichte van Rosas. Normaal gezien volgend jaar terug.

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 25 juni 2016 via mobiele applicatie

Fijn hotel direct aan zee. Superfijne ligging. Heerlijke kamer met zeezicht. Eten wisselend van matig tot erg goed! Verschillende koks? Personeel idem..van onvriendelojk tot zeer vriendelijk, hartelijk en behulpzaam. Aanrader!!

Datum van verblijf: juni 2016
Beoordeeld op 10 mei 2015

Het beste aan dit hotel is de uitstekende ligging: vlak aan het strand en langs de boulevard. Ik had een kamer met zeezicht en heb hier enorm van genoten; Rosas is ook niet zo enorm druk, en 's nachts liet ik me in slaap wiegen door de ruisende golven, zo dicht staat het hotel bij de zee. De gemeenschappelijke ruimten stellen niet veel voor en in de bar speelt 's avonds een bandje van 13 in een dozijn. De keuken daarentegen is dan weer wel opvallend goed; zeer veel afwisseling en rotatie aan het buffet. Dit viel me echt enorm mee.
Een minpunt is dan weer het niet, of amper werkende gratis wifinetwerk in de lobby. Er is ook een dure betalende variant, maar die testte ik niet. Mensen toch, een goede gratis internetverbinding hoort stilaan bij de basisuitrusting van een hotel.
Al bij al een heel goed hotel, ik kom nog eens terug!

Kamertip: Kies voor frontaal zeezicht!
Datum van verblijf: mei 2015
Beoordeeld op 17 maart 2013

De eerste koude douche die je krijgt als je zoals wij met de auto aankomt is dat je je wagen niet op de parking van het hotel mag stallen. Dit lijkt weggelegd te zijn voor een bepaald soort klanten. Het alternatief is enkele kilometers ver op een stoffige parking je wagen achterlaten. Parking die dan ook nog eens niet bewaakt wordt. Over de accomodatie kunnen we kort zijn: klein maar proper. Het grootste minpunt is dat je op voorhand moet doorgeven in welke shift je wil gaan eten. De eetzaal is immers veel te klein voor het aantal gasten. Het eten is dan ook een activiteit waar je je zo snel mogelijk wil van afmaken. Pluspunten zijn het sublieme zeezicht vanuit de kamers en de nabijheid van het stadscentrum. Voor mij 2 sterren waard

Kamertip: Het zeezicht is adembenemend. Ik heb geen idee van de andere kamers.
Datum van verblijf: april 2012