Leg de laagste prijs van deze websites vast
Orbitz.com
Expedia.comUS$ 131
Hotels.comUS$ 131
PricelineUS$ 136
TravelocityUS$ 131
eDreamsUS$ 129
Beoordeeld op 12 juli 2018

De ligging van hotel grecs is fantastisch mooi.De weg er naartoe is stijl en bochtrijk.Het hotel zelf is slechts 2 sterren,maar de kamers zijn goed.Het avondeten was goed,maar de keus was beperkt.Ook het ontbijt was voldoende.Het is een hotel voor een kort verblijf.Het was reeds de tweede maal dat we er 1 dag verbleven.

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 21 september 2017 via mobiele applicatie

We zijn hier goed verwend geweest gedurende de club reis en komen zeker terug.
Buffet ok , kamers wat verouderd maar prijs/kwaliteit prima.
Mooi uitzicht over de baai van Roses , vriendelijke mensen en propere kamers.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 11 september 2017 via mobiele applicatie

We kwamen aan na een lange dag in de auto te hebben gezeten, omtzettend vriendelijk personeel, mooi uitzicht over Roses en een schone kamer. Geen airco, was ook niet echt meer nodig, maar kan me voorstellen dat dit hoogzomer een pre is. Ontbijt voor als je op doorreis bent is prima, zou het niet lekker genoeg vinden voor langer dan twee dagen.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 2 juli 2017

We waren in Hotel Grecs, maar hadden het na twee nachten wel gezien.
Geen airco op de kamer was niet langer uit te houden..de zon staat bijna de hele dag op de kamers te branden.
Verder waren de maaltijden erg afgezaagd en niet van voldoende kwaliteit.
Af te raden zeker in de zomermaanden.

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 7 september 2016

zeer mooie ligging met mooi zicht op de baai van rosas, zowel vanuit de kamer als vanuit de eetplaats. simpele maar lekkere keuken met veel variatie. vriendelijk personeel, parkeermogelijkheid, dagelijks verschillende shuttle-bussen.

Kamertip: alle kamers hebben balkon met mooi uitzicht
Datum van verblijf: augustus 2016
  • Reistype: Reisde alleen