Gratis annuleren tot 18/08/22
TravelocityUS$ 131
PricelineUS$ 136
TripadvisorUS$ 131
Beoordeeld op 11 september 2017 via mobiele applicatie

We kwamen aan na een lange dag in de auto te hebben gezeten, omtzettend vriendelijk personeel, mooi uitzicht over Roses en een schone kamer. Geen airco, was ook niet echt meer nodig, maar kan me voorstellen dat dit hoogzomer een pre is. Ontbijt voor als je op doorreis bent is prima, zou het niet lekker genoeg vinden voor langer dan twee dagen.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 2 juli 2017

We waren in Hotel Grecs, maar hadden het na twee nachten wel gezien.
Geen airco op de kamer was niet langer uit te houden..de zon staat bijna de hele dag op de kamers te branden.
Verder waren de maaltijden erg afgezaagd en niet van voldoende kwaliteit.
Af te raden zeker in de zomermaanden.

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 7 september 2016

zeer mooie ligging met mooi zicht op de baai van rosas, zowel vanuit de kamer als vanuit de eetplaats. simpele maar lekkere keuken met veel variatie. vriendelijk personeel, parkeermogelijkheid, dagelijks verschillende shuttle-bussen.

Kamertip: alle kamers hebben balkon met mooi uitzicht
Datum van verblijf: augustus 2016
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 2 januari 2016

Een prachtige ligging met een mooi uitzicht. Afstand naar de zee is te voet goed te doen. Het hotel en de kamers zijn wel verouderd, maar proper. Er is een groot zwembad met voldoende ligstoelen. Airco ontbreekt, enkel een fan. Ook een gezinskamer is een normale kamer waar men 2 bedden bijplaatst.

Datum van verblijf: augustus 2015
Beoordeeld op 31 juli 2015

Voor de tweede maal terug geweest . Hotel is er op vooruit gegaan . Eten was beter dan in 2013 en ze hebben nu een gratis shuttlebus naar het strand 4x per dag . Hotelkamer beviel niet en andere kamer gevraagd , binnen 1 dag geregeld ,waarvoor nogmaals hartelijk dank aan het uitstekende personeel .Zeer tevreden en uitgerust terug gekeerd van vakantie . Voor herhaling vatbaar .

Kamertip: Iedere kamer heeft zee-zicht . Vraag een kamer met inloopdouche .
Datum van verblijf: juli 2015