4 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
PricelineUS$ 94
FindHotelUS$ 94
eDreamsUS$ 94
Agoda.comUS$ 94
Beoordeeld op 11 oktober 2021 via mobiele applicatie

De camping is heel goed gelegen dicht bij de boulevard en op wandelafstand van het centrum prijs was heel goed met acsi kaart voordelig het sanitair was er heel proper en meerdere keren gepoetst corona veilig het zwembad was ook veilig en restaurant super lekker en vriendelijk zelfs in het Nederlands bedient wij gaan er zeker terug

Datum van verblijf: september 2021
Beoordeeld op 8 september 2021 via mobiele applicatie

Mooie camping met deftige plaatsen, vriendelijk personeel, heel propere sanitairblok, zwembad met bistro met lekker eten aan een correcte prijs. Ongeveer een 3tal kilometer van de kuststad Roses. Ik vond het jammer dat er geen supermarktje is en ook geen privé hokje in de sanitaire blok om bv je te scheren. In september betaalden we 28 euro per nacht. Zeker wel een aanrader...

Datum van verblijf: september 2021
Beoordeeld op 17 september 2019

Topper met alles erop en eraan.
Plekken zijn erg divers qua grootte en wij hebben een beetje pech maar staan prima t.o.v. sanitair en zwembad/restaurant.
Ongeveer 300 plaatsen met enkele huisjes en vaste tenten voor de verhuur.
Ondergrond is wel hoofdzakelijk zand.
Sanitair is op-en-top: altijd proper, lekker warm water, zeep, toiletpapier en droger.
Na nieuwe poging tot reservering van een plekje helpt een vriendelijke receptiemedewerkster ons snel en netjes.
Asci camping voor 21€ per nacht.
Prima restaurant pal aan het mooie zwembad; top! Leuk, vlot en keurig personeel.
Afvaldepots op diverse plekken binnen de camping.
Ook chemisch toilet op een paar locaties.
Betaling achteraf en verlenging of wat eerder weg is geen probleem.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 10 september 2019

Wij zijn hier geweest met een baby van 10 maanden en een tent.

De camping wordt de hele dag door schoongemaakt en bijgehouden. Het is een echt familie bedrijf en wordt ook zo gerund met hart voor de zaak en gasten. Ze zijn hier niet zo moeilijk en zullen alles voor je regelen en is voor ieder wat wils.
De babyroom is prima en het nieuwe sanitair gebouw is ook top en wordt vrijwel de hele dag door schoongemaakt. Daarnaast is er kokend heet water om af te wassen

Er is geen entertainment, maar wel nog elke week een band (buiten seizoen). Indien je naar rosés wilt kan dat prima lopend of indien je een fiets bij je hebt is dat nog makkelijker. Lidl en Carrefour op 5 min lopen en elke dag vers (nog warm) brood op de camping beschikbaar vanaf 7.30

We hebben hier met plezier gestaan en komen zeker terug!

Tip: mail even om te reserveren, want het is ook hier in september erg druk! Neem lekker WiFi, dit is uitstekend en voor 2 apparaten voor 2 weken slechts 17 euro. Dit moet een voorbeeld zijn voor de rest van de campings!

Kamertip: Neem een plek aan de rechterkant met het nieuwe sanitair gebouw.
Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 16 juli 2019 via mobiele applicatie

Kleine gezellige camping. Prima tussenstop voor 2 nachten. Wij stonden met een camper hier, ruime plekken en strand op loopafstand. Elke ochtend verse broodjes verkrijgbaar en grote lidl om de hoek.

Sanitair is heel schoon. Hele dag een schoonmaker bezig. Gescheiden gebouwen voor mannen & vrouwen.

Voor tieners is er niet veel vermaak voor kleine kinderen prima.

Datum van verblijf: juli 2019