2 personen bekijken dit hotel
TravelocityUS$ 429
PricelineUS$ 476
Trip.comUS$ 428
Beoordeeld op 7 december 2017 via mobiele applicatie

Ben je toe aan rust.. Dan ben je hier aan het juiste adres. Het is hier heerlijk rustig.. Schoon en netjes. Wij zitten hier 2 weken en komen helemaal tot rust en genieten van alle faciliteiten. Binnen en buiten zwembad (buiten is nu een beetje koud).. Bobby Jones restaurant (wat nu dicht is voor onderhoud) en nog een klein restaurant bij de receptie waar wij heerlijk hebben gegeten. Een spa.. Sauna's.. golf.. Fitness ruimte.. Noem het maar op. Het personeel is erg vriendelijk zowel de schoonmaaksters als de mensen bij de receptie die je met alles proberen te helpen. In januari zijn we hier geweest en nu weer. En het blijft genieten.

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 16 september 2016

Komen hier misschien nog eens terug! Je voelt je er echt welkom en het betreft een prachtig aangelegd vakantiepark! Hopen nog wel dat onderstaande minpunten worden aangepakt! Dat zou het verblijf voortreffelijk maken!

Vilar do Golf ligt in een prachtig stukje van Portugal, Quinta do Lago betreft een mooi aangelegd golf/natuurgebied. Ook het park zelf is ruim opgezet. Let wel op, sommige huisjes hebben een kleine tuin en geen wijds uitzicht zoals de fotos doen vermoeden.
Pluspunten zijn het vriendelijke personeel, het lekkere eten, de omgeving, het uitzicht bij het restaurant Bobby Jones, de gym en het luxe zwembad!
Er is ook een kinderbad aanwezig waar ligstoelen omheen staan. Al met al wordt het je rond het zwembad echt comfortabel gemaakt!

Wij verbleven in een premium huisje met twee slaapkamers en twee badkamers en een redelijke tuin met goede ligstoelen. De huisjes zijn netjes en van alle gemakken voorzien (thee, koffie en tabletten voor de wasmachine liggen klaar). Stevige buitenmeubels bij de premium huisjes, handdoeken aanwezig, goede bedden opgedekt bij aankomst en kinderbedje stond ook keurig klaar. Je voelt je er gelijk thuis!

De minder goed werkende vaatwasser betrof een minpunt, ondanks dat er iemand was komen kijken bleven we afwassen omdat het er toch nog vies uitkwam. Tevens vonden wij 1x per week schoonmaak (zeker met een kind) vrij weinig.
Een ander minpunt betreft de betaalde faciliteiten zoals WIFI ( EU databundels via KPN zijn goedkoper) en de hoge extra kosten voor de gym (3x voor €25,-). De gym is redelijk ingericht, voldoende gewichten en een paar apparaten, geen airco wel televisies en toen ik er was, ook water aanwezig. Het was voor mij voldoende maar staat niet echt in verhouding met de prijs die je er voor betaald.

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 10 mei 2016

Mooie omgeving, relaxte sfeer, supervriendelijk personeel en mooie accommodatie. Het resort is op een landgoed dat er heel mooi uitziet. Naar het strand kan je lopen (20 min) en ook daar is het erg mooi. Almancil zelf vonden we niet echt bijzonder, maar Faro en Villamoura zijn vlakbij.

Kamertip: Wij hadden een 2 bedroom villa voor 6 personen. Van alle gemakken voorzien en ruim. De bedden zijn goed, alleen het beddengoed was erg warm.
Datum van verblijf: mei 2016
Beoordeeld op 9 augustus 2015 via mobiele applicatie

Heerlijke vakantie gehad in een prachtige omgeving en op dit park. Heerlijk rustig en erg mooie grote appartementen met een eigen tuin en veel privacy.

Tip! Huur een auto voor de prachtige omgeving te verkennen!

Datum van verblijf: juni 2015
Beoordeeld op 28 juli 2015

Wat een verademing Vilar do Golf. Je komt op een heel rustig deel van Portugal. De bediening is zalig, receptie en overal in het domein super vriendelijk. Onze felicitaties voor een schitterend domein.

Kamertip: dichtbij receptie en restaurant
Datum van verblijf: juli 2015